De la telecomunicaţii a trecut la antreprenoriat: povestea din spatele genţilor Iutta
0Nicoleta Chirică are, la aproape 30 de ani, un business care se apropie de profitabilitate în acest an. Totul, după un singur an de la lansare şi la o distanţă de câţiva ani de când antreprenoarea s-a trezit pur şi simplu făcând genţi în sufragerie. Ea lucra la momentul respectiv în telecomunicaţii.
A studiat Cibernetica, Design si are un MBA in sociologie, insa de un an Nicoleta Chirica dezvolta o afacere nascuta din pasiune. Totul a inceput in urma cu un an cand, alaturi de alte trei persoane si doi mesteri care lucrau intr-un atelier, a pus bazele Iutta, o colectie de genti cu o puternica amprenta de “autentic romanesc”. Numele a fost inspirat din povestea Iuditei, personaj ilustrat de multi pictori renascentisti in operele lor si care reprezinta un simbol al intelepciunii.
“Acum cativa ani pur si simplu m-am trezit facand genti in sufragerie. Iar asta mi-a dat de gandit. Mai tarziu am inceput sa studiez si sa-mi descopar si explorez mai mult latura creativa si asa a aparut Iutta. (…) Investitia initiala a fost de cateva mii de euro”, povesteste antreprenoarea.