brand de tara - ultimele știri
Juriul a acordat premiul orașului Iași pentru versatilitatea identității vizuale care celebrează numele orașului într-un mod unic și creativ, permițând explorarea în diferite siluete și expresii.
Ministrul Antreprenoriatului şi Turismului, Constantin-Daniel Cadariu, a afirmat că brandul de ţară, realizat în timpul mandatului de ministru al Elenei Udrea, este valabil, apare pe siteul ministerului, dar este extrem de puţin folosit.
România ar trebui să se debaraseze de etichete vechi precum fostă ţară de după Cortina de Fier, din estul Europei, şi să se promoveze, mai curând, ca o destinaţie romantică unde poţi să faci un tur al castelelor medievale încărcate de istorie. Cel pu...
România ar trebui să se debaraseze de etichete vechi precum fostă ţară de după Cortina de Fier, din estul Europei, şi să se promoveze, mai curând, ca o destinaţie romantică unde poţi să faci un tur al castelelor medievale încărcate de istorie, apreci...
fără imagine
România ar trebui să se debaraseze de etichete vechi precum fostă ţară de după Cortina de Fier, din estul Europei, şi să se promoveze, mai curând, ca o destinaţie romantică unde poţi să faci un tur al castelelor medievale încărcate de istorie, apreci...
Drum de ţară e o expresie odihnitoare, dar o rostesc aici cu înţelesul de „brand de ţară”, adică acea etichetă prin care căutăm, uneori cu destulă patimă, să surprindem o trăsătură esenţială a stirpei din care ne tragem, cu spaima probabil de a nu ne...
Ministrul Turismului, Mircea Dobre, a lansat ideea promovării oii ca simbol turistic, fiind luată în discuţie chiar alegerea acesteia ca brand de ţară. Demersul său a fost fie criticat, fie ironizat de politicieni şi de specialişti, dar a fost susţin...
Sylvester Stallone, Antonio Banderas şi Salma Hayek se numără printre starurile de la Hollywood care promovează Bulgaria, într-un clip dat publicităţii de Ministerul Turismului din ţara vecină.
Scandalul Volkswagen, declanşat la jumătatea lunii septembrie, când grupul german a admis că a trişat în timpul testelor de emisii din SUA, iar ulterior a recunoscut că 11 milioane de vehicule la nivel mondial au fost dotate cu un soft ilegal, a şter...
Pagina de Facebook Capra Vecinului propune un rebranding de ţară, bazat pe câteva expresii "tradiţionale" româneşti din folclorul contemporan al nostru. România, exploraţi grădina Carpaţilor, a fost retransformat prin intermediul unor imagini cu haz.
Peter Sealey, un renumit specialist în marketing şi branding, căruia i se atribuie succesul renumitei campanii „Always Coca-Cola“, a făcut o scurtă vizită la Cluj, unde le-a vorbit liceeniilor de la o şcoală internaţională despre ce înseamnă un brand...
Meşteri populari şi reprezentanţi ai centrelor de ceramică din Franţa, Italia, Serbia, Republica Moldova şi România sunt aşteptaţi să participe la cea de-a 44-a ediţie a Târgului „Cocoşul de Hurez”. Evenimentul debutează vineri, 6 iunie, în satul de...
Să călătoreşti prin lumea largă şi să mai primeşti şi bani pentru asta, nu să-i scoţi din bunzunar, cum face tot turistul, e o reuşită la care râvnesc mulţi. Un astfel de român există. Călătorul de profesie Ciprian Enea ne-a vorbit, Adevărul Live, de...
Organizaţia de Atragere a Investiţiilor şi Promovare a Exportului pregăteşte o resuscitare a brandului nostru de ţară, printr-o licitaţie lansată de Societatea Germană pentru Cooperare Internaţională....
Într-o dimineaţă, la Palo Alto, o americancă i-a arătat clujeanului George Roth, om de afaceri şi consul onorific al României la San Francisco, stabilit în California în urmă cu 22 de ani, un articol despre România. Ulterior, Roth mi-a trimis o scris...
Trei dintre „miturile noastre fondatoare“ – Mioriţa, Meşterul Manole şi Paparuda – sunt mixate, remixate şi deconstruite, printre „ruinurile“ de la Curtea Veche, de tinerii actori ai trupei Teatrul de Foc, conduşi cu har de regizoarea Crista Bilciu î...
Migraţia e un subiect extrem de fecund, transdisciplinar. Am participat de curînd, la Universitatea din Suceava, la un colocviu internaţional, cu tema „Migraţia înalt calificată. Strategii de migraţie şi construcţie identitară“....
Brandul de ţară nu este, ca în multe ţări occidentale, o problemă a experţilor. La noi, experţii sunt foarte puţin ascultaţi şi, în general, trebuie să se ocupe cu altceva decât cu lucrul pentru care au fost pregătiţi. El este o obsesie naţională, o ...
O iniţiativă fără precedent a luat naştere pe Facebook, unind iubitorii României din toate colţurile lumii. Pentru a celebra superba ie tradiţională, comunitatea online La Blouse Roumaine a sunat mobilizarea pentru decretarea Zilei Universale a Iei î...
Promovarea României în străinătate va fi făcută cu persoane cunoscute la nivel internaţional, cum ar Prinţul Charles sau Ivan Patzaichin, şi legendele precum Dracula, a declarat, într-o conferinţă, ministrul pentru IMM, Turism şi Mediu de Afaceri, Ma...
Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) vrea ca litoralul să beneficieze de fonduri europene pentru promovare, deşi nu a fost inclus printre priorităţile de marketing atunci când s-a creat brandul turistic al României, a declarat Mirela Matichescu,...
Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT) a plătit 1,14 milioane lei pentru o campanie de promovarea brandului turistic național cu ocazia concertelor Red Hot Chili Peppers din 31 august și Lady Gaga din16 august de la Arena Națională, po...
Încă neaprobat la nivel central, brandul Moldovei e prezent doar pe materialele promoţionale din recuzita misiunilor diplomatice. Marca „Moldova" a fost înregistrată în 2011 la Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală, după un proiect de brand...
VIDEO Brandul de ţară al României acum 50 de ani: atrăgeam turişti cu traiste, vaci, uzine şi rachiu
O arhivă video britanică cu spoturi despre brandurile ţărilor a dedicat o pagină întreagă ţării noastre despre modul în care ne promovam. În spoturile video erau „vedete" ţăranii, carul cu boi, pariurile sportive, mănăstirile şi macaralele.
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, scrie marţi pe blogul personal că rata de penetrare a accesului la internet în România este într-o creştere substanţială, adăugând că ea are aproape 5.500 de prieteni virtuali pe Facebook şi...
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat astăzi că identitatea vizuală a brandului turistic al României a fost declarată originală şi unică de către Oficiul Internaţional pentru Invenţii şi Mărci (OHIM) şi Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărc...
Pentru că variantele cu Dracula nu au reuşit să pună România pe harta turistică a lumii, şeful statului pare dispus să ofere noului brand de ţară lansat de Elena Udrea la Shanghai, "Explore the Carphatian garden", o şansă. Traian Băsescu a declarat l...