Pieţarii atrag clienţi de pe Facebook
0Clienţii Pieţei Transilvania din Braşov pot afla preţurile produselor de la tarabă, de pe Facebook.
Ideea de a deschide un cont pe site-ul de socializare le aparţine administratorilor, care consideră că astfel pot atrage mai mulţi cumpărători pe timp de criză. „Odată cu apariţia crizei, reclama ni s-a părut foarte costisitoare. Ca să reducem cheltuielile, ne-am gândit că putem să ne facem cunoscuţi pe Internet. Metoda a funcţionat perfect", a explicat Cătălin Bădiţoiu, patronul pieţei.
Piaţa Transilvania a ajuns rapid să aibă sute de prieteni virtuali. Mulţi dintre potenţialii cumpărători sunt români stabiliţi în străinătate, care vin special în ţară să se aprovizioneze cu fructe şi legume eco. „Vin să fac cumpărăturile în România. Vreau ardei capia şi ceapă de apă, pentru zacuscă", a comentat pe pagina de Facebook Nico Nicoleta, unul dintre utilizatori.
Şi comercianţii sunt încântaţi de idee. „Sunt foarte mulţi cumpărători care vin şi spun că au găsit piaţa pe internet. Ne creşte vânzarea şi toată lumea e mulţumită", a precizat Marcel Căpăţână, negustor în piaţă.