Tehnicile de vânzări se pot aplica în jurnalism

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ce are un curs de "Tehnici profesionale în vânzări" cu jurnalismul? AchieveGlobal Romania le-a demonstrat ziariştilor că plecând de la acest curs îl poţi adapta "ad-hoc" într-unul de

Ce are un curs de "Tehnici profesionale în vânzări" cu jurnalismul? AchieveGlobal Romania le-a demonstrat ziariştilor că plecând de la acest curs îl poţi adapta "ad-hoc" într-unul de "obţinere a bunăvoinţei, de negociere şi de persuasiune în relaţia jurnalist - interlocutor". Organizatorii au condensat trei zile de training într-un worshop de patru ore, o mică mostră din produsele companiei. Nu fără rezultat. Încercând să aplici metodele specifice oamenilor de vânzări poţi descoperi că relaţia cu interlocutorul se poate îmbunătăţi. "Ne dorim să fie începutul unui parteneriat pe termen lung: AchieveGlobal să devină un mic centru de resurse pentru jurnalişti: locul unde pot beneficia de mini-sesiuni de training pe teme de interes şi unde pot găsi informaţii utile legate de domeniul dezvoltării resurselor umane. şi cum este vorba de PR, ne dorim ca implicit numele AchiveGlobal să apară în publicaţiile de business şi să consolideze astfel imaginea de profesionalism a companiei noastre", arată Dana Stanciu, Product Development Manager al companiei. Feedbackul primit de la jurnalişti după primul workshop a fost foarte bun, spun organizatorii, fapt ce-i încurajează să continue prin organizarea unor workshopuri trimestriale. "Ne propunem să iniţiem o serie de workshopuri: "AchieveGlobal pentru jurnalişti", declară Stanciu.
Compania concepe şi implementează soluţii integrate de training constând în: analize organizaţionale, sesiuni de training, personalizarea programelor în funcţie de nevoile specifice ale clientului, coaching, măsurarea rezultatelor programelor implementate. Până în prezent au beneficiat de serviciile AchieveGlobal Romania peste 18.000 de persoane, angajate în cele peste 45 de companii partenere, din diferite segmente ale pieţei: Financiar-Bancar, Farmaceutic, Telecomunicaţii & IT, FMCG, Retail & Distribuţie, Producţie & Industrial. Compania îşi bazează programele de training atât pe cercetarea la nivel mondial din care rezultă "cele mai bune practice ale momentului", cât şi pe studii efectuate pe piaţa autohtonă. Altfel spus, AchieveGlobal Romania implementează şi adaptează la cerinţele pieţei din România programe care au dat rezultate remarcabile pe plan internaţional. Lider pe piaţa de training autohtonă, AchieveGlobal Romania estimează o cifră de afaceri de 1,2 milioane euro pentru 2006.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite