FOTO Poşta Română anunţă că va schimba regula aberantă de a cere adeverinţă de la locul de muncă pentru a livra un colet la serviciu

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Bărbatul a fost nevoit să ducă o adeverinţă de la locul de muncă pentru a-i fi livrat coletul
Bărbatul a fost nevoit să ducă o adeverinţă de la locul de muncă pentru a-i fi livrat coletul

Un bărbat din Târgu Mureş care a dorit ca Poşta Română să-i livreze un colet la locul de muncă a fost nevoit să prezinte instituţiei o adeverinţă de la serviciu. La o zi de la incident, Poşta Română a anunţat că va renunţa la această regulă.

Pentru că dorea să primească pachetul la locul de muncă, bărbatul s-a conformat, însă adeverinţa a fost redactată pe măsura practicilor birocratice ale instituţiei, informează digi24.ro. Astfel că după ce a dus la Poştă documentul, l-a publicat pe internet. 

„La poştă nu vor să-mi elibereze coletul comandat fără adeverinţă de la locul de muncă pentru că am pus livrarea la birou, nu la adresa de domiciliu. Le-am dus adeverinţa asta”, a scris Mihai Ungureanu pe contul său de Facebook.

Ce măsuri a luat Poşta Română

Reacţia Poştei Române nu a întârziat să apară. „La Poşta Română trebuie să schimbăm, în primul rând, mentalităţi. Se lucrează cu norme învechite. De aceea, încă din primele zile, în calitate de Director General, am dispus analizarea şi actualizarea acestor norme. Confortul clienţilor, timpul redus de aşteptare şi respectul faţă de aceştia sunt priorităţi ale Poştei Române”, a declarat Elena Petraşcu Director General al Poştei Române, într-un comunicat de presă.

Astfel, începând de joi, „clienţii nu vor mai pierde timp pentru a prezenta date sau acte suplimentare de identificare, atunci când optează pentru livrarea coletului la altă adresă decât cea de domiciliu. În cazul predării pe bază de împuternicire se mai înscriu, suplimentar, şi datele de idenficare ale destinatarului”.

„Odată cu schimbarea managementului Poştei Române, la nivelul companiei a fost înfiinţat un grup de lucru care se ocupă, în prezent, şi de schimbarea şi îmbunătăţirea unor astfel de norme. Acesta lucrează la reproiectarea instrucţiunilor de lucru în sensul simplificării normelor şi procedurilor. Acestea trebuie să fie facile, uşor de utilizat de către salariaţii companiei din front-office şi din back-office. Vrem să uşurăm modul de lucru în relaţia cu clienţii Poştei Române”, a declarat Gina Budeanu, Director Direcţia Strategii şi Politici de Dezvoltare, Poşta Română.

image
Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite