Casa de Pensii Bucureşti: Deschiderea drepturilor de pensie, doar telefonic sau prin e-mail

Casa de Pensii Bucureşti: Deschiderea drepturilor de pensie, doar telefonic sau prin e-mail

Casa de Pensii a Municipiului Bucureşti anunţă că, începând cu data de 18 martie 2020, pe toată durata stării de urgenţă, cererile de deschidere a drepturilor de pensie se vor realiza doar telefonic sau prin e-mail.

Ştiri pe aceeaşi temă

Casa de Pensii transmite că a luat această măsură având în vedere prevederile din Decretul Preşedintelui României privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României şi din motive de siguranţă medicală, legate de prevenirea răspândirii şi infectării cu COVID-19.

În perioada susmenţionată, operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau prin e-mail, după cum urmează:

a) Pentru solicitanţii care nu au acces la mijloace electronice de comunicare, respectiv mail:

- Solicitantul va apela telefonic casa de pensii căreia îi este arondat, la următoarele numere de telefon:

Sectorul 1: 031-805.2432

Sectorul 2: 031-805.2439

Sectorul 3: 021-326.0562

Sectorul 4: 021-326.0563

Sectorul 5: 031-805.2440

Sectorul 6: 031-432.9924

Pensii Internaţionale: 031-805.2437

b) Pentru solicitanţii care au acces la mijloace electronice de comunicare, respectiv mail:

- Solicitantul va transmite un e-mail casei de pensii căreia îi este arondat, la următoarele adrese:

Sectorul 1: bucuresti.clps1@cnpp.ro , victor.tartacuta@cnpp.ro  sau bucuresti.secretariat@cnpp.ro

Sectorul 2: bucuresti.clps2@cnpp.ro

Sectorul 3: bucuresti.clps3@cnpp.ro

Sectorul 4: bucuresti.clps4@cnpp.ro

Sectorul 5: bucuresti.clps5@cnpp.ro

Sectorul 6: bucuresti.clps6@cnpp.ro

Pensii Internaţionale: bucuresti.pi@cnpp.ro

Pe aceste adrese de e-mail, solicitanţii vor transmite toată documentaţia scanată în format Pdf, menţionând şi un număr de telefon de contact.

Ulterior, persoanele vor fi anunţate telefonic/prin e-mail pentru a se prezenta cu documentatia în original (carnetul de muncă, adeverinţele privind sporurile permanente şi condiţiile superioare de muncă şi alte documente prevăzute de normele de aplicare a legii) şi în copie (actele de stare civilă, carnetul de muncă, etc) necesare stabilirii drepturilor de pensie, documentaţie care va fi depusă în plic sigilat la sediul caselor teritoriale de pensii din raza de domiciliu.

Această procedură este necesară în vederea evitării expunerii acestui segment de populaţie şi pentru a-i asigura că nu îşi pierd drepturile cuvenite.

1. În perioada susmenţionată, în situaţia copiilor urmaşi care împlinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare să fie prezentată în termen de 30 de zile de la data încetării stării de urgenţă.

În funcţie de evoluţia situaţiei urmează să fie anunţate şi alte decizii.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: