România este promovată ca destinaţie de lux în New York, Londra şi Tel Aviv cu ocazia Zilei Naţionale VIDEO

România este promovată ca destinaţie de lux în New York, Londra şi Tel Aviv cu ocazia Zilei Naţionale VIDEO

România este promovată ca destinaţie de lux în New York

Un dezvoltator imobiliar specializat în construcţia de imobile premium, promovează România ca destinaţie de lux în New York, Londra şi Tel Aviv, cu ocazia Zilei Naţionale. Astfel, un spot cu mesajul „Trăieşte propriul basm în Transilvania” rulează pe ecranele uriaşe din Times Square, Westfield şi Azrieli Center.

Ştiri pe aceeaşi temă

Conform unui comunicat de presă al companiei, scopul campaniei este de a promova România dincolo de graniţele ţării şi de a arăta că locurile autohtone sunt atracţii turistice excelente atât pentru românii din diaspora, cât şi pentru turiştii străini.

Prin mesajele de pe panourile digitale din New York, chiar în Times Square, Londra şi Tel Aviv, compania îşi propune să arate ce înseamnă România dincolo de clişeele cunoscute de străini: vampiri în Transilvania şi câteva castele. Astfel, organizatorii îşi doresc să arate că România poate fi o destinaţie turistică de lux, care dispune de resurse extraordinare. 

„Din foarte multe puncte de vedere, România merită să fie o destinaţie de top în lume. În ultimii ani, lucrurile s-au schimbat din foarte multe puncte de vedere în România, aici unde avem parte de natură generoasă, diversitatea mare - munte, Delta Dunării, zone conservate, agricultură bio, inclusiv investiţii recente în infrastructură, iar toate acestea fac ca ţara noastră să se ridice la cele mai înalte aşteptări. Pentru 2021, de îndată ce situaţia actuală globală se va stabiliza, ne dorim ca România să fie cât mai sus pe lista opţiunilor pentru turiştii internaţionali. Ţara noastră are un potenţial extraordinar, cu natură şi peisaje bogate, diverse şi dispunem de confortul necesar pentru vacanţe extraordinare, la malul mării, în Deltă sau la munte. Proiectele inedite pe care le construim şi noi la Nordis sunt unele dintre cele mai avansate ansambluri imobiliare din ţară, unde turiştii pot avea parte de vacanţe la standarde pe care, până acum, le întâlneau doar în afara ţării. Considerăm că este responsabilitatea noastră, a tuturor, să facem din România un loc de dorit şi pentru turiştii străini”, a declarat Emanuel Poştoacă, fondator Nordis Group. 

Dat fiind faptul că potenţialul turistic al României este mare, dezvoltatorul imobiliar urmăreşte să atragă atât românii plecaţi în afara ţării, cărora să le reamintească de frumuseţile ţării lor, cât şi străinii, care pot găsi în România o natură încântătoare şi condiţii excelente pentru călătorit. Acest lucru se datorează faptului că în ultima perioadă şi în România se construieşte susţinut, iar avansul trebuie fructificat. Destinaţii turistice precum Sinaia, Mamaia, Braşov, Bucureşti, renumite pentru români, merită să fie cunoscute şi de străini şi integrate în planurile lor pentru călătorie. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările