Schimbări la vârf pentru Ford România

Schimbări la vârf pentru Ford România

Imagine din interiorul fabricii Ford Craiova

Cei mai importanţi directori ai Ford România s-au schimbat azi. Fabrica Ford de la Craiova are, de joi, un nou director general, John Oldham, cu o experienţă de peste 35 de ani la Ford Marea Britanie şi Ford Europa şi care din 2015 ocupa funcţia de asistent director de producţie la Ford România. De asemenea, Attila Szabo a fost numit director general al Companiei Naţionale de Vânzări Ford România, înlocuindu-l pe Valerio Brenciaglia.

Ştiri pe aceeaşi temă

Oldham îl înlocuieşte în funcţie pe Jan Gijsen, care s-a ocupat de operaţiunile Ford din România în ultimii cinci ani şi care a fost numit director al Diviziei de Transformare Europeană în Producţie al Ford Europa.

Noul director al fabricii de la Craiova are o experienţă de peste 35 de ani la Ford Marea Britanie şi Ford Europa, acesta fiind familiarizat cu fabrica de la Craiova, unde a sosit în 2013 ca manager al Uzinei de Motoare, conducând o echipă de peste o mie de angajaţi. În 2015, el a fost numit asistent director de producţie la Ford România, supervizând atât operaţiunile privind producţia de motoare, dar şi pe cea de vehicule.

De asemenea, Attila Szabo a fost numit director general al Companiei Naţionale de Vânzări Ford România, cu sediul la Bucureşti, înlocuindu-l pe Valerio Brenciaglia, care a fost numit director al Diviziei de Relaţii cu Clienţii în cadrul Ford Italia.

Conform Ford România, Attila Szabo s-a alăturat echipei globale Ford în 2001, iar din 2003 a lucrat cu echipa de vânzări, ocupând mai multe funcţii, inclusiv director de vânzări Flote al Ford Ungaria şi EDM (European Direct Markets). În ultimii şapte ani, a lucrat pentru Divizia de Marketing a Ford Europa şi recent a condus una din cele mai mari echipe ale acestei divizii în calitate de manager preţuri, fiind responsabil pentru zece pieţe europene, inclusiv Marea Britanie, Germania, Italia, Franţa şi Spania.

Ford a înfiinţat Compania Naţională de Vânzări din România în august 2010, la doi ani după ce a preluat uzina din Craiova, unde compania a investit până acum peste un miliard de euro în producţia de motoare şi vehicule, transformând astfel fabrica într-una din cele mai moderne şi competitive facilităţi de producţie pe care compania le deţine în prezent.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările