Reacţia Wizz Air după scandalul zborului întârziat. Kovesi şi alţi 180 de pasageri au fost blocaţi pe aeroport peste 20 de ore

0
Publicat:
Ultima actualizare:
avion wizz zapada

Compania Wizz Air anunţă că motivul pentru care zborul din Belgia spre România a avut o întârziere de peste 20 de ore a fost dat de condiţiile meteorologice din Cluj-Napoca, iar pasagerii au primit cazare, programare pe un zbor alternativ şi rambursarea banilor pe bilet.

„Zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca din 19 decembrie a suferit o întârziere semnificativă din cauza sosirii întârziate a aeronavei de pe zborul anterior, cauzată de condiţiile meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca. Zborul W6 3352 a fost operat de la Aeroportul Liege şi a decolat pe 20 decembrie la 11:28, ora locală”, au afirmat reprezentanţii Wizz Air.

Potrivit lor, situaţia creată este rezultatul condiţiilor meteo de pe anumite aeroporturi din România, care afectează operaţiunile în ultimele zile. „Wizz Air a iniţiat acţiuni specifice situaţiilor excepţionale şi depune toate eforturile pentru ca pasagerii să fie informaţi şi să primească actualizări cu privire la evoluţia situaţiei. Condiţiile meteorologice sunt în afara controlului companiei, iar Wizz Air îşi cere scuze tuturor pasagerilor afectaţi, dar siguranţa pasagerilor, a echipajului şi a aeronavelor este prioritatea noastră”, afirmă Wizz Air.

Potrivit companiei, „pasagerii afectaţi au fost informaţi şi li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ în funcţie de disponibilitate, rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporţie de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare”.

De asemenea, Wizz Air susţine că pasagerii primesc informaţii despre drepturile pe care le au pe un document tipărit, dar şi pe adresa de e-mail pe care au furnizat-o în timpul rezervării. În documentul furnizat, dar şi în e-mailul primit, pasagerii pot regăsi un număr de telefon (diferit faţă de cel obişnuit de relaţii clienţi de pe site-ul wizzair.com) unde pot apela pentru asistenţă.

Peste 180 de pasageri au fost blocaţi 20 ore pe aeroportul din Liege, Belgia. Aceştia ar fi trebuit să ajungă, încă de joi, la Cluj-Napoca, însă zborul lor a fost anulat.

Printre pasageri s-a regăsit şi procurorul şef european Laura Codruţa Kovesi. Ea a afirmat că pasagerii au sunat la compania aeriană, dar nu a răspuns nimeni, iar vineri dimineaţă consulatul României s-a implicat pentru a le acorda asistenţă. Kovesi a depus o plângere pentru a primi despăgubiri.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite