Ariston a lansat programul „Rabla” la centrale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Doar centralele lansate în martie vor intra în ediţia din acest an a programului Buy Back
Doar centralele lansate în martie vor intra în ediţia din acest an a programului Buy Back

Ariston Thermo România a anunţat lansarea, pentru al patrulea an consecutiv, a programului naţional de Buy Back la centrale. Acesta se va desfăşura în perioada 1 mai – 31 decembrie, reducerile acordate fiind cuprinse între 200 şi 700 de lei, a anunţat compania într-un comunicat.

„Unul dintre motivele pentru care am decis continuarea programului de Buy Back şi în acest an este tendinţa de creştere naturală a pieţei de înlocuiri, clienţii având astfel posibilitatea de a înlocui un produs vechi, uzat şi care consumă mult cu unul de ultimă generaţie, mult mai economic, mai performant şi care oferă un confort sporit”, a adăugat Cătălin Drăguleanu, managerul general al Ariston Thermo România.

Prin program pot fi cumpărate doar noile modele de centrale termice din gama GalEvo, lansate în România în luna martie a acestui an. „Ne dorim ca în acest fel să stimulăm înlocuirea vechilor centrale termice cu unele performante din punct de vedere tehnologic, care să aducă o serie de beneficii suplimentare clienţilor”, a mai spus oficialul Drăguleanu.

Unde sunt aşteptate cele mai mari vânzări

Conform Ariston Thermo România, cele mai mari vânzări de centrale termice destinate înlocuirii au fost realizate în 2012 în Vestul şi Nord Vestul ţării, zone în care piaţa de centrale termice a ajuns deja la maturitate, urmând ca această tendinţă să fie menţinută şi în acest an. 

În ceea ce priveşte zonele în care se va observa un interes în creştere pentru acest program în 2013, reprezentantul companiei a subliniat că o cerere în creştere va fi observată în judeţele din Moldova (Neamţ, Bacău, Vaslui), sudul ţării (Teleorman, Olt, Argeş) şi sentrul ţării (Sibiu, Braşov, Covasna).

Românii, în trend cu Vestul

În 2012, 11% din vânzările Ariston pe piaţa locală au fost realizate prin programul Buy Back, ajungând astfel la un volum de circa. 5.000 de unităţi. „În 2011, doar 5% din vânzările prin programul de Buy Back erau reprezentante de modelele în condensare, iar în 2012 procentul a crescut până la 20%. Românii se aliniază astfel clienţilor din ţările vestice şi, înţelegând beneficiile unor tehnologii inovative, sunt dispuşi să aloce resurse financiare suplimentare pentru a achiziţiona un produs mai eficient”, a mai spus Cătălin Drăguleanu.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite