Topul celor mai de interes categorii pentru Black Friday 2021

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

Un studiu realizat telefonic de Kantar arată că 64,4% dintre intervievaţi intenţionează să cumpere online de Black Friday, în special electrocasnice mici.

Nouă din zece români ştiu ce este evenimentul Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenţionează să achiziţioneze cel puţin un produs în ziua cu cele mai multe reduceri din an, potrivit unui studiu Kantar România, realizat în ultima lună. 

„Datele studiului ne arată că majoritatea românilor vor să cumpere cel puţin un produs de Black Friday, iar cei mai mulţi dintre aceştia au bugetat acest eveniment de shopping şi au luat în calcul alocarea unor resurse financiare dedicate. În topul celor mai râvnite produse la preţ redus se află electrocasnicele mici, articolele vestimentare şi televizoarele,” a declarat Carmen Pătraşcu, Director General Kantar România.

Potrivit studiului, peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani intenţionează să cumpere cel puţin un produs de Black Friday, iar intenţia de cumpărare este mai ridicată în cazul segmentului de vârstă 18-34 de ani. În ceea ce priveşte bugetul pe care intenţionează să îl cheltuiască, peste o treime dintre respondenţi au planificat până în 1.000 de lei, 40,7% intenţionează să aloce un buget cuprins între 1.000 şi 3.000 de lei, iar 15,8% au declarat că au buget de peste 3.000 de lei pentru a cumpăra produsele dorite de Black Friday. În medie, cei care vor să cumpere intenţionează să aloce peste 2.200 de lei.

Studiul mai arată o tendinţă crescătoare a preferinţei pentru magazinele online de Black Friday: 64,6% dintre potenţialii cumpărători intenţionează să cumpere de la magazinele online. 

Topul celor mai de interes categorii pentru Black Friday 2021

Electrocasnice mici

Haine 

Televizoare

Telefoane mobile

Frigidere

Încălţăminte

Maşini de spălat

Home & Deco 

Laptopuri

Cosmetice

Aragazuri 

Studiul Kantar România a fost realizat telefonic, în perioada 22-28 octombrie, pe un eşantion reprezentativ naţional de 2006 respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite