Video De ce nu găsim îmbrăcăminte pe mărimile noastre. Explică Elena Cobianu, Business Development Manager GLAMI.ro
0Ce nu ți se potrivește când cumperi imbrăcăminte: mărimea sau modelul?
Să îți cumperi haine sau încălțăminte din magazine sau online este o provocare în sine. După o sesiune de căutat blugi sau pantaloni, când găsești modelul și culoarea care sunt pe gustul tău, marea provocare este să găsești mărimea care să ți se potrivească.
În marea majoritate magazinele de modă au oferte orientate către un public tânăr și cu dimensiuni de fotomodel. Dar ce facem cu cei care nu mai sunt atât de tineri? Și nici nu au dimensiuni de podiumul modei?
Situația este valabilă atât pentru femei cât și pentru bărbați. A nu reuși să îți găsești haine pentru orice tip de corp, indiferent de dimensiuni, probleme sau dizabilități fizice poate să reprezinte o formă de discriminare, iar persoanele care nu se încadrează în standard trăiesc frustrări și se simt excluși.
Cea mai recentă cercetare desfășurată de GLAMI, platformă europeană lider în descoperirea modei, prezintă rezultatele celui mai „personal” sondaj fashion de până acum, care își propune să înțeleagă legătura dintre retailul de modă, obiceiurile de cumpărare și relația consumatorilor cu propriul corp.
În noua ediție din Adevărul Live, află ce date evidențiază cea mai recentă cercetare desfășurată de GLAMI, platforma europeană, lider în descoperirea modei. Studiul prezintă rezultatele celui mai „personal” sondaj fashion de până acum, care își propune să înțeleagă legătura dintre retailul de modă, obiceiurile de cumpărare și relația consumatorilor cu propriul corp.
Invitata
Antoanetei Banu este Elena
Cobianu, Business Development Manager GLAMI.ro.
Ce vei afla din Adevărul Live?
1. Ce este Body Positivity, conceptul evidențiat de cercetarea GLAMI
2. Care sunt standardele cele mai ofertate de modă?
3. Promovează industria modei standarde realiste ale corpului?
4. Care sunt marile provocări în cumpărăturile de modă?
5. Care sunt articolele cele mai greu de găsit din cauza formei corpului sau a dimensiunilor?
6. Care este relația dintre Body Positivity și decizia de cumpărare?
7. Care sunt tipurile corporale ce nu sunt reprezentate suficient în moda?