Zuckerberg: „Facebook este o companie mobilă“. Utilizatorii preferă să intre pe Facebook de pe tabletă sau smartphone

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Piaţa dispozitivelor mobile este ţinta pentru 2013 a Facebook. FOTO Adevărul
Piaţa dispozitivelor mobile este ţinta pentru 2013 a Facebook. FOTO Adevărul

Facebook şi-a prezentat rezultatele financiare pentru al patrulea trimestru din 2012 şi acestea au venit cu o surpriză. Pentru prima dată în istoria sa, reţeaua socială a fost mai accesată prin intermediul dispozitivelor mobile decât prin intermediul site-ului.

În al patrulea trimestru din 2012, Facebook a depăşit aşteptările de pe Wall Street care estimau veniturile la 1,53 de miliarde de dolari. Reţeaua socială a reuşit să adune 1,59 de miliarde de dolari, în creştere cu aproape 300 de milioane de dolari faţă de al treilea trimestru. Iar această perioadă a finalului de an a adus şi o creştere a veniturilor din publicitatea pe dispozitivile mobile, 23% faţă de 14% în al treilea trimestru, notează „TechCrunch“.

În 2012, am conectat peste un miliard de oameni şi am devenit o companie mobilă. Intrăm în 2013 cu un impuls bun şi vom continua să investim pentru a ne îndeplini scopul de a deveni o companie mai puternică, mai valoroasă. Mark Zuckerberg fondator Facebook

Într-adevăr Facebook a conectat peste un miliard de oameni, mai precis 1,1 miliarde de utilizatori activi lunar. Din aceştia, 680 de milioane au accesat reţeaua printr-un dispozitiv mobil - smartphone sau tabletă. Iar partea mai interesantă este că Facebook nu a comasat cifrele cu cele ale Instagram, companie pe care o deţine şi care are 90 de milioane de utilizatori activi lunar, potrivit ultimelor cifre. 

image

În 2012, Facebook a introdus aplicaţii create în cod nativ pentru Android şi iOS, adică acestea nu s-au mai folosit de limbajul HTML5, popular pentru că poate fi folosit pe mai multe plaftorme, dar reduce din viteza de navigare. Iar aplicaţia Messenger s-a bucurat de cea mai mare atenţie, devenind chiar un serviciu VoIP, deocamdată doar în America de Nord. Pentru ceilalţi rămân mesajele vocale. 

Următorul lucru pe care îl vom face va fi să îmbunătăţim experienţa pe mobil. Vom fi capabili sa facem mai mulţi bani pentru fiecare minut pe care utilizatorii îl petrec pe un dispozitiv mobil decât pe web. [...] În versiunea mobilă, anunţurile vor fi mai mult ca la TV: de înaltă calitate şi integrate în flux.  Mark Zuckerberg

Anul 2013, a debutat pentru Facebook cu Graph Search, motorul intern de căutare. „Adevărul“ a realizat şi un review pentru acesta, dar trebuie ţinut cont şi de faptul că are o faţă mai întunecată.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite