Facebook trage cu ochiul la Twitter şi plănuieşte introducerea hashtag-ului
0Facebook se inspiră de la Twitter şi plănuieşte să introducă, pentru o grupare mai bună a subiectelor, sistemul cu hashtag. Conceptul este deja folosit de Instagram, companie deţinută de Facebook.
Facebook are cea mai mare bază de utilizatori, astfel că are nevoie în mod constant de o indexare bună a subiectelor de interes. Twitter pare să fi găsit soluţia cu hashtag-uri, acele cuvinte marcate cu un diez înainte de ele şi sub care intră toate mesajele publicate, scrie The Next Web. Acelaşi sistem a fost preluat de Instagram, care se află în proprietatea Facebook, şi de Google+.
Sistemul cu hashtag este foarte bun în momentele în care se discută foarte mult pe o anumită temă, cum au fost revoltele de stradă din Egipt sau alegerea Papei. Un cuvânt sau un grup de cuvinte sunt folosite ca punte între toate mesajele publicate pe reţea. Sunt şi unele companii care vin cu hashtag-uri proprii pentru diversele campanii pe care le desfăşoară pe Twitter.
Hashtag-ul nu ar fi prima funcţie preluată de Facebook de la Twitter. La finalul anului trecut a ales Follow în loc de Subscribe şi interfaţaAndroid şi iPhone. The Next Web mai vine însă cu o idee secundară, şi anume ca Facebook să nu prefixeze cu #, ci cu alt simbol, cum ar fi ^.