Ideea de milioane a chinezilor: cu 300 de dolari şi telefonul OnePlus One au ajuns unii dintre cei mai cunoscuţi din lume
0Dacă ai auzit de OnePlus One, atunci cunoşti poate cel mai mare succes al unei companii din China. Cu un buget de 300 de dolari pentru reclame a ajuns unul dintre cele mai discutate produse.
OnePlus One a fost cumpărat în 500.000 de unităţi, dar fără reclamă cu milioane de dolari. Chinezii de la OnePlus explică acum cât au cheltuit şi cum.
OnePlus One a fost telefonul care a atras atenţia anul acesta fără să fie vândut de o companie mare, ba chiar este un startup, şi fără să aibă bugete imense de marketing. Compania OnePlus a spus deja că a vândut 500.000 de unităţi şi până la finalul anului speră să ajungă la un milion de bucăţi. N-au reuşit însă această performanţă prin telefoane ţinute în magazine sau la operatori, ci vândute printr-un sistem prohibitiv de invitaţii şi de precomenzi. Cofondatorul Carl Pei a explicat acum câţi bani au băgat în reclame.
„În mod normal, când lansezi un telefon există un interes foarte mare în prima lună, apoi în a doua şi a treia vânzările încep să scadă rapid. Pentru OnePlus, dacă te uiţi la statistici, vânzările continuă să crească“, a declarat Carl Pei.