Ideea de milioane a chinezilor: cu 300 de dolari şi telefonul OnePlus One au ajuns unii dintre cei mai cunoscuţi din lume

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dacă ai auzit de OnePlus One, atunci cunoşti poate cel mai mare succes al unei companii din China. Cu un buget de 300 de dolari pentru reclame a ajuns unul dintre cele mai discutate produse.

OnePlus One a fost cumpărat în 500.000 de unităţi, dar fără reclamă cu milioane de dolari. Chinezii de la OnePlus explică acum cât au cheltuit şi cum.

OnePlus One a fost telefonul care a atras atenţia anul acesta fără să fie vândut de o companie mare, ba chiar este un startup, şi fără să aibă bugete imense de marketing. Compania OnePlus a spus deja că a vândut 500.000 de unităţi şi până la finalul anului speră să ajungă la un milion de bucăţi. N-au reuşit însă această performanţă prin telefoane ţinute în magazine sau la operatori, ci vândute printr-un sistem prohibitiv de invitaţii şi de precomenzi. Cofondatorul Carl Pei a explicat acum câţi bani au băgat în reclame.

„În mod normal, când lansezi un telefon există un interes foarte mare în prima lună, apoi în a doua şi a treia vânzările încep să scadă rapid. Pentru OnePlus, dacă te uiţi la statistici, vânzările continuă să crească“, a declarat Carl Pei.

<a href="http://playtech.ro/2014/oneplus-one-buget-de-marketing-300-de-dolari/" target="_blank" rel="nofollow">Află de la Playtech totul despre succesul OnePlus şi cum au reuşit chinezii</a>

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite