TP-Link rămâne lider: Are o cotă de piaţă de patru ori mai mare decât locul doi
0
TP-Link este compania cu cea mai mare cotă de piaţă, conform raportului trimestrial realizat de IDC (Worldwide Quarterly WLAN Tracker) în trimestrul al doilea. TP-Link are o cotă de piaţă globală de 49,25% şi compania de pe locul al doilea are o cotă de piaţă de 9,29%.
În ultimii trei ani şi jumătate, TP-Link s-a situat constant în topul companiilor analizate în rapoartele trimestriale IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker privind echipamentele WLAN de larg consum. Creşterea cotei de piaţă înregistrată de TP-Link în T2 2014 comparativ cu trimestrul anterior (T1 2014) a fost de 10,98%, de la 38,27% la 49,25%.
Anul trecut, TP-Link România a deţinut o cotă de piaţă de 60% din piaţa românească de echipamente de reţelistică. Pentru anul acesta compania şi-a propus să crească vânzările atât pe piaţa de dispozitive wireless, pe segmentul adaptoarelor Powerline, dar şi pe cel al routerelor mobile.
„Anul trecut, am vândut aproximativ 400.000 de echipamente de reţelistică, depăşindu-ne estimările iniţiale”, a declarat Hermes Song, directorul general al TP-Link România. „Urmând tendinţa globală, ne-am propus să ne distanţăm în mod vizibil de concurenţă şi în România. În continuare, ne concetrăm pe creşterea nivelului de informare şi de educare a utilizatorilor, în special în cazul unor categorii de produse mai puţin cunoscute, precum adaptoarele care transformă circuitele electrice existente într-o reţea de date de mare viteză“, a adăugat acesta.
Black Friday România 2014, o creştere de 50%
TP-Link România a participat pentru al treilea an consecutiv la promoţiile organizate de Black Friday. Tendinţa ascendentă a vânzărilor din această perioadă s-a menţinut, volumul produselor livrate depăşind aşteptările.
Strategia TP-Link România pentru evenimentul de shopping din acest an a fost extinderea produselor din promoţie, în mare parte către modele din gamele middle şi high-end, aspect ce a dus la comercializarea a circa 70.000 de echipamente de reţelistică şi o creştere de aproape 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În total, de Black Friday, TP-Link România a livrat produse în valoare de peste 1 milion de euro net.