Heineken pentru comunităţi a desemnat la Constanţa proiectele câştigătoare/ Vezi care sunt acestea
0Proiectul de testare pentru boli infecţioase şi cel de păstrare a identităţii neamului prin obiceiuri au primit punctajul mazim. Organizaţiile neguvernamentale care le-au propus vor primi câte 63.000 de lei
În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în
programul de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi“,
juriul a desemnat câştigătorii.
Fundaţia Baylor Marea-Neagră cu proiectul – Test Kool-t: cultura
testării pentru boli infecţioase pentru tinerii şi adulţii din oraşul
Constanţa şi Fundaţia Fantasio Constanţa cu proiectul – Identitatea
neamului prin tradiţie şi obiceiuri sunt câştigătorii concursului.
Cele două granturi acordate sunt în valoare 63.000 lei fiecare.
La nivelul oraşului Constanţa, în cadrul programului Heineken pentru
Comunităţi s-au înscris 11 proiecte din partea a 11 organizaţii
nonguvernamentale cu sediul în oraşul Constanţa. În ceea ce priveşte
proiectele înscrise, 9 din 11 sunt mixte de tipul social combinat cu
mediu, cultură sau turism, un proiect este exclusiv de mediu, iar unul
exclusiv pe dezvoltare comunitară.