Constanţa: Protecţia Consumatorilor, la dispoziţia turiştilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În minivacanţa de 1 Mai, turiştii nemulţumiţi de calitatea serviciilor de pe litoral pot sesiza Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa.

„Între orele 10.00 şi 18.00 vom sta la dispoziţia lor, pentru a prelua şi soluţiona reclamaţiile. Numărul pus la dispoziţie pentru reclamaţii este 0241.550.550“, a spus Dionisie Culeţu, directorul coordonator al Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa.
 
Cu cel puţin o săptămână înainte de 1 mai, comisarii Protecţiei Consumatorilor vor derula şi acţiuni de control. „Vom începe cu magazinele, centrele comerciale şi vom contiunua cu unităţile de cazare, Vrem ca turiştii să se simtă în siguranţă“, a completat Culeţu.

LITORAL 2010 - Citiți aici cele mai noi știri de pe litoral

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite