Tulip Inn Sunny Hill pierde clienţii din cauza „craterelor“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Starea deplorabilă a străzii Făgetului, care asigură accesul dinspre Calea Turzii spre Tulip Inn Sunny Hill, îi determină pe  mulţi dintre clienţi să renunţe la serviciile hotelului.

Gropile, spune Eugen Tuşa, managerul hotelului, ajung chiar şi la un metru lungime şi 50 de centimetri adâncime. „Acum două luni s-au mai peticit unele. Pe altele le-am acoperit noi cum am putut. Vorbim de o investiţie de 6-7 milioane de euro, destinată în special segmentului business, pentru care, din păcate, nu există cale de acces", a mai declarat Tuşa. În ciuda sesizărilor făcute pe domnuleprimar.ro şi a plângerilor adresate în nenumărate rânduri de managementul hotelului către reprezentanţii autorităţilor locale, pentru a demara lucrările de reabilitare pe strada Făgetului, problema rămâne fără rezolvare.

Doar din cauza drumului impracticabil, reprezentanţii hotelului estimează că au pierdut circa 30-40% din totalul clienţilor. Recent, problema drumului s-a răsfrânt şi asupra imaginii hotelului. Un client străin, nemulţumit, a postat acum câteva zile o recenzie negativă la adresa hotelului, din cauza drumului de acces, pe site-ul booking.com, liderul mondial al rezervărilor online.

Citeşte în „Adevărul de Cluj" cum au de gând să rezolve problema autorităţile locale.

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite