Antrenament în afaceri la Cluj contra... alimente
0Intrarea la un seminar de afaceri se va face pe bază de alimente, care ulterior vor fi donate. Un tânăr clujean, care se ocupă de un business nou pe plan local, dar foarte cunoscut la nivel occidental, îşi pune pe tavă cunoştinţele pentru a ajuta opt fete dintr-un centru familial.
Loránd Soares-Szás, care deţine una din cele mai cunoscute firme de coaching din ţară (Coaching4You) şi care se ocupă de „antrenarea“ oamenilor de afaceri a avut ideea de a organiza un seminar „aproape gratis“, pentru care normal clienţii ar fi scos din buzunare între 250 şi 300 de lei. Aproape gratis deoarece, la înscriere, participanţii trebuie să dea nu bani, ci alimente şi rechizite şcolare, care vor fi dăruite, cu ocazia Crăciunului, unui număr de opt fete de la casa de tip familial „Maria & Gabriel“ din Cluj-Napoca.
Potrivit lui Lorand, evenimentul are loc în premieră în România. Conferinţa va fi organizată miercuri, de la ora 17.00, la hotelul Ary din cartierul Gruia. „Obiectivul principal al acestui seminar e acela de a te educa pe tine ca om şi ca profesionist, pentru a comunica mai eficient. Prin participarea fiecăruia suntem ajutaţi să susţinem o cauză nobilă şi să aducem împreună în prag de sărbătoare un zâmbet în sufletele a opt fete“, a spus afaceristul.
Rezervare pe pachete de alimente şi rechizite
Organizarea s-a vrut a fi una ca la carte, pentru ca participanţii să nu se prezinte cu mai mult decât ar fi nevoie. Aşadar, au fost stabilite trei pachete din care doritorii pot alege. În primul pot adăuga un kilogram de orez, unul de paste, un pachet de cereale, un litru de ulei, unul de lapte, un caiet cu linii (A4), un pix, un şampon şi ciocolată, în al doilea pachet un kilogram de cartofi, o cutie de unt/margarină, un litru de suc, un deodorizant, o pastă de dinţi, un caiet cu pătrăţetele (A4), un creion plus o radieră şi o cutie de bomboane, iar în al treilea pachet un kilogram de făină, unul de sare, unul de fasole boabe, un litru de sos de roşii, un kilogram de mere, unul de ceapă, un pateu, un săpun, un stilou, o cutie de biscuiţi şi una de napolitane.
Ce oferă seminarul
Fiind un „antrenor de afaceri“, Lorand le va prezenta participanţilor cum să detecteze o persoană care minte înainte să deschidă gura, sau o să-i înveţe cum să îşi îmbunătăţească creativitatea şi memoria, să manipuleze persoana cu care comunică sau cum să îmbunătăţească atmosfera în firma în care lucrează cu ajutorul comunicării.
Potrivit acestuia, scopul unui „antrenor de afaceri“ este să îmbunătăţească performanţele omului de afaceri, să îi dea suport şi să îl încurajeze. „Un antrenor de afaceri ajută proprietarii afacerilor mici şi mijlocii în vânzări, marketing, gestiune, echipă şi multe altele. Ca şi un antrenor de sport, antrenorul de afaceri ajută la concentrarea asupra «jocului»“, descrie tânărul.