Se caută brand turistic pentru Alba Iulia. Locuitorii pot alege online varianta dorită

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Varianta cea mai votată online
Varianta cea mai votată online

Primăria a publicat patru variante de brand, care pot fi votate de locuitorii oraşului. Expresii precum „Cealaltă Capitală“ şi „Bine aţi venit în Cea Mai Mare Cetate din România“ vor însoţi logo-ul brandului.

Primăria Alba Iulia este aproape de finalizarea demersurilor privind identificarea unui brand turistic pentru oraş. Reprezentanţii administraţiei locale au propus locuitorilor un număr de patru variante de brand, dintre care va fi aleasă cea care va primi cele mai multe voturi.

Vot online pentru brand

Toate cele patru variante sunt publicate pe site-ul www.logoalba.ro, unde se poate vota online. Până acum, în cele câteva zile de la deschiderea procedurii, au fost exprimate peste  500 de opţiuni. Aproape jumătate dintre acestea sunt pentru varianta nr. 1 a brandului. Procedura de vot este deschisă până la sfârşitul anului 2010.

Brand

„Adoptarea şi implementarea unui brand pentru Alba Iulia este determinată de necesitatea creşterii gradului de recunoaştere turistică. Brandul turistic a fost construit pornind de la un obiectiv strategic. Acela de a pune în valoare Cetatea, cel mai valoros punct de interes al oraşului“, a spus Mihai Coşer, purtător de cuvânt al Primăriei.

Brand

Identitatea vizuală a brandului are ca element central o reprezentare stilizată a Cetăţii, folosind culorile roşu, oranj şi maro, regasite în materialele de construcţie ale monumentului. Cuvântul Alba apare mai puternic evidenţiat pentru că intenţia este ca obiectivul turistic reprezentat de Cetate să fie utilizat ca element central pentru întreaga zonă turistică a judeţului Alba.

Cetatea, punctul central al brandului

Sloganul „The Other Capital“ (Cealaltă Capitală), care însoţeşte logo-ul, este considerat foarte util pentru a atrage atenţia. „Alba Iulia nu este un oraş oarecare de provincie, este Capitala de Suflet a Romanilor, Capitala Daciei Romane, Capitala Voievodatului. Vrem să folosim «Cealaltă Capitală» atât pentru a atrage din nou interesul românilor asupra capitalei lor spirituale, cât şi al străinilor faţă de un oraş care e mult mai mult decât pare“, a completat Mihai Coşer.

Brand

Promisiunea brandului Alba Iulia se regaseşte în partea inferioară a logo-ului: „Welcome to the Largest Citadel in Romania“ (Bine aţi venit în Cea Mai Mare Cetate din România). Şi cu această expresie se intenţionează atragerea atenţiei asupra importanţei Cetăţii atât la nivel naţional, cât şi internaţional.

Brand

„Strategia de brand şi identitatea oraşului Alba Iulia reprezintă primul pas în promovarea strategică a oraşului, etapă care va începe propriuzis în 2011 dar reprezintă şi primul program coerent şi profesional de branding de oraş implementat până acum în România“, a spus primarul Mircea Hava.


Alba Iulia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite