Telefonul, unul dintre principalii inamici ai spatelui: cum să-ţi corectezi postura corporală

Telefonul, unul dintre principalii inamici ai spatelui: cum să-ţi corectezi postura corporală

Cum să-ţi corectezi postura corpului: telefonul, principalul inamic al spatelui

Un spate drept impune respect, postura transmite încredere şi siguranţă de sine. Mai mult, o poziţie incorectă poate duce la probleme de sănătate, scrie Brightside.me. Pentru a vă corect postura în mod rapid, ţineţi cont de câteva sfaturi oferite de antrenori:

Ştiri pe aceeaşi temă

Un spate drept impune respect, postura transmite încredere şi siguranţă de sine. Mai mult, o poziţie incorectă poate duce la probleme de sănătate, scrie Brightside.me. Pentru a vă corect postura în mod rapid, ţineţi cont de câteva sfaturi oferite de antrenori:

Exerciţii care vă îmbunătăţesc postura

Găsiţi timp pentru a face exerciţii care vă vor ajuta să vă îmbunătăţiţi postura. Încercaţi să petreceţi 10-20 de minute pe zi exercitând. Nu vă suprasolicitaţi.

Organizaţi-vă locul de muncă

Dacă lucraţi mult timp la computer, trebuie să ajustaţi nivelul înălţimii biroului şi al scaunului.

Verifică postura atunci când utilizezi telefonul mobil

Majoritatea utilizatorilor se înclină când folosesc smartphonul. Încercaţi să ţineţi telefonul corect.

Instalaţi aplicaţii speciale pe gadgetul dvs.

Există câteva aplicaţii excelente care vă vor ajuta să vă menţineţi spatele drept. Unul dintre acestea foloseşte camera telefonului pentru a-ţi monitoriza postura şi dacă începi să te apleci, o alarmă se declanşează pentru a te atenţiona.

Respiră corect

Respiraţia este importantă pentru mişcările şi simţurile noastre. Veţi respira mai eficient utilizând diafragma, iar astfel şi poziţia se va schimba în mod natural.

Monitorizaţi-vă permanent postura

Trebuie să vă amintiţi întotdeauna să păstraţi spatele drept - nu numai atunci când lucraţi, ci şi atunci când conduceţi sau dormiţi.

Staţi cu spatele la un unghi de 135 de grade

Atunci când staţi într-un unghi corect, spatele dvs. este mai puţin tensionat.

Faceţi yoga şi antrenaţi-vă muşchii de bază

Yoga vă ajuta să ajută atât emoţional, cât şi fizic. Alte programe de fitness, cum ar fi pilates sau aerobic, vă pot ajuta, de asemenea, în acest scop.

Adoptaţi o poziţie corectă

Încercaţi să staţi cât se poate de corect, păstrând spatele drept şi picioarele la nivelul umerilor. Aceasta este poziţia optimă pentru coloana vertebrală.

 

 

 

 

 

 

 

citeste totul despre: