Lupta pentru audienţă în Pakistan: prezentatorii au ajuns să ofere copii abandonaţi telespectatorilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Televiziunile din Pakistan recurg la orice metodă ca să câştige un punct de audienţă, iar pe perioada Ramadanului lupta devine şi mai strânsă. Amfitrionul unei emisiuni difuzate în prime-time oferă copii abandonaţi telespectatorilor ca să-şi îmbunătăţească ratingul, scrie „The Sun” în ediţia online.

Gazda emisiunii „Amaan Ramazan”, Aamir Liaquat Hussain, a oferit deja doi copii abandonaţi în timpul emisiunilor sale din perioada „sfintei luni” (Ramadan). În timpul unei ediţii de săptămâna trecută, Hussain le spunea spectatorilor: „Aceasta e o fetiţă frumoasă care a fost aruncată la gunoi de cineva. Uitaţi cât de frumoasă şi de inocentă e!”.

Copilul a fost dat unui cuplu care nu putea să procreeze de Muhammad Ramzan Chhipa, directorul unui asociaţii de binefacere. În Pakistan, copiii din flori sunt condamnaţi, scrie tabloidul britanic.

Proaspăta mămică spune că fetiţa a fost un „cadou al Ramadanului”. „Aceşti 14 ani au fost plini de încercări, dar am continuat să fiu răbdător şi asta i-am cerut şi soţiei mele”, a spus noul tătic.

Emisiunea pakistaneză nu-şi mituieşte telespectatorii doar cu copii abandonaţi, ci şi cu terenuri, sisteme home theater, maşini de spălat şi calculatoare.

Lupta pentru rating în Pakistan e intensă în timpul Ramadanului. Anul trecut, un bărbat s-a convertit în direct la islamism, iar o altă emisiune a difuzat o exorcizare.

În lume



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite