Publicitarul globetrotter
0Dacă ar fi molipsitoare creativitatea, cinci minute în prezenţa lui Erik Vervroegen i-ar vindeca pe publicitarii noştri de suferinţa bugetelor mici şi a campaniilor care anunţă doar preţuri.
Erik Vervroegen a petrecut numai 24 de ore în România, la sfârşitul lui noiembrie. Faimosul director de creaţie (până în 2009 câştigase aproape 70 de trofee Lions la Cannes) a stat o jumătate de oră de vorbă cu Teddy Dumitrescu, şeful Publicis România, o jumătate de oră cu şeful de creaţie al agenţiei, Răzvan Căpănescu, apoi a ţinut creativilor de la noi un seminar (vreo patru ore cu pauze), şi, spre seară, a răspuns, în 45 de minute, întrebărilor „Forbes România”.
O zi cât o săptămână întreagă! Cu geacă şi pantalonii de blugi, ghetele din piele neagră şi părul lung, belgianul Vervroegen pare mai degrabă pregătit să plece din faţa hotelului călare pe un motor decât să încheie seara cu o şedinţă foto pentru interviu. Are un aer de vedetă, dar de vedetă rock.
Vezi pe forbes.ro ce a spus Vervroegen echipei Forbes România