Pana in 2006, inca doua statii de metrou in Bucuresti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mitrea s-a plans de starea drumurilor: "Eu mi-am stricat masina, cand am intrat in Bucuresti am ramas fara roti"

Pana in 2006, metroul va circula si pe portiunea 1 Mai - Parc Bazilescu, din Magistrala 4, care va cuprinde doua noi statii: Pajura si Parc Bazilescu. Anuntul a fost facut de ministrul Transporturilor, Miron Mitrea, care a verificat ieri mersul lucrarilor de constructii pe acest tronson, avandu-l "in umbra" pe deputatul-sindicalist Cornel Radoi. Pe acest tronson, lucrarile au inceput in 1989, dar au fost sistate in 1996, fiind reluate anul trecut. "Metroul bucurestean capata o fata noua pentru ca se investeste mult in el. V-am invitat sa vedeti ca sub pamant se lucreaza mult, sunt oameni care isi castiga o paine grea acolo", a afirmat Mitrea. Potrivit acestuia, restructurarea Metrorex, de unde au fost disponibilizati in acest an circa 700 de oameni, "a fost importanta si necesara, pentru ca avem mai multi angajati/calatori transportati decat alte tari din Europa". Banca Europeana de Investitii este principalul finantator al lucrarilor la metroul bucurestean. In cursul vizitei, ministrul nu s-a dat inapoi sa coboare, pe o scara foarte abrupta, in tunelul metroului, situat la nivelul de minus 18 metri, nu inainte de a-si aseza pe cap o casca de protectie. Mitrea a anuntat ca un alt segment de metrou pentru care ministerul incearca sa obtina finantare este cel care va conecta Drumul Taberei la reteaua de metrou, iar ulterior cel care va lega in viitor Aeroportul Otopeni de oras. Ministrul nu a ratat ocazia de a comenta starea drumurilor din Capitala. "Ceea ce vedem in Bucuresti seamana mult cu ceea ce s-a facut cu autostrada Bucuresti-Pitesti, sunt lucrari unde s-a pornit fara sa existe inainte o strategie". Apoi Mitrea a comentat situatia: "Cu siguranta, cel care conduce aceste lucrari nu are o meserie apropiata de infrastructura. Si nu ma refer neaparat la primarul general", a conchis ministrul. "Peste tot, iti scapi masinile in gropi frezate. "Eu mi-am stricat masina, cand am intrat in Bucuresti am ramas fara roti", a incheiat Mitrea.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite