Dedeman vrea să-și exporte rețeta

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Frații Dragoș și Adrian Pavăl, proprietarii retailerului de articole de bricolaj Dedeman – una dintre cele mai dinamice companii din România –, au în plan extinderea regională într-un orizont de doi ani.

Frații Pavăl sunt printre ultimii din România care ar avea motive să fie low-profile. Dețin o companie a cărei evoluție – mai ales în anii de criză – poate fi studiu de caz pentru manualele de MBA. Dedeman, inițial un mic retailer de materiale de construcții din Bacău, și-a crescut veniturile de 30 de ori în ultimul deceniu. Nota bene, materialele de construcții și articolele de bricolaj sunt un business pe care recesiunea l-a trimis în corzi, odată cu prăbușirea domeniului imobiliar.

Ce spuneți despre faptul că în 2010 cifra de afaceri a companiei a crescut cu peste 40%? Și în cazul în care nu ați spus deja „wow”, mai trebuie să aflați că Dedeman a avut un profit net de 35 de milioane de euro, tot anul trecut. De altfel, 2010 este anul în care compania fraților Pavăl a devenit lider de piață, surclasând jucători internaționali precum Bricostore sau Praktiker. În mare măsură, succesul companiei constă în faptul că a reunit două businessuri într-unul singur: de retail și de real estate (adică extinderea în magazine proprii).

Mai multe detalii despre planurile de extindere ale Dedeman aflaţi doar pe forbes.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite