Probleme pentru clienţii ING: Serviciul Home Bank a fost indisponibil

Probleme pentru clienţii ING: Serviciul Home Bank a fost indisponibil

Serviciul Home Bank a fost indisponibil, problema identificată fiind în faza de logare în aplicaţie, a anunţat vineri sucursala din România a grupului financiar olandez ING.

Ştiri pe aceeaşi temă

UPDATE Sâmbătă, ora 13.00 

Serviciul ING Home'Bank este acum funcţional. „Echipa tehnică ING va continua monitorizarea stabilităţii aplicaţiei în zilele următoare, dat fiind traficul crescut înregistrat în perioada sărbătorilor.  

Totodată, dorim să ne informăm clienţii că am programat o sesiune de actualizare a Home’Bank-ului în noaptea dintre sâmbătă spre duminică, în intervalul 00:00 – 03:00, când serviciul nu va fi disponibil“, se arată în comunicatul ING 


”Clienţii ING pot utiliza în continuare fondurile proprii, pot face plăti cu cardul, iar în reţeaua de Self’Banks îşi pot verifica fondurile, pot retrage bani sau pot face transferuri între conturile ING”, se arată în comunicat.
 
Banca oferă suport clienţilor prin echipa de Call Center pentru operaţiuni urgente în Home’Bank.
 
Toate tranzacţiile care nu au putut fi procesate astăzi vor fi operate luni la prima oră, potrivit băncii. 
 

 
ING Bank a înregistrat în România un avans de 22% al veniturilor în al treilea trimestru al acestui an, până la 1,06 mliarde lei (230 milioane euro).
 
ING se afla pe locul al şaptelea în sistemul bancar românesc la finalul anului 2016 după valoarea activelor, cu o cotă de piaţă de 7,1%.
 
citeste totul despre: