STIHL România ajunge la o reţea de peste 300 de magazine

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania STIHL România, subsidiara grupului german cu acelaşi nume, a ajuns anul trecut la 300 de magazine, deţinute de cei peste 200 de dealeri ai companiei.

„Am reusit o consolidare puternica a retelei, ca urmare a unei strategii care s-a derulat in ultimii doi ani. Chiar daca numarul dealerilor nostri a ramas constant in ultimii ani, a crescut numarul magazinelor cu standard foarte ridicat de servire a clientilor. Ne propunem in acest an o crestere a retelei de dealeri cu 10-15 procente, concentrandu-ne in continuare si pe dezvoltarea calitativa a nucleului de parteneri traditionali", a declarat Ioan Mezei, director general STIHL Romania.

Dealerii STIHL sunt societati distincte, care opereaza sub franciza brandului german, atat magazine cat si service-uri. Suprafetele pe care se desfasoara activitatea unui dealer STIHL difera. Minimul de spatiu este de 40 mp, iar in unele cazuri atinge si 2.000 mp.

In cadrul retelei s-au putut dezvolta afaceri consistente, unele dintre ele atingand o cifra de afaceri de 2-3 milioane de euro pe an.

„La nivelul lui 2013 s-a produs o scadere a pietei de motounelte, pe care am aprecia-o in jurul a 5-10 procente. La nivelul clientilor STIHL am observat o crestere a preferintelor pentru utiliajele din gama hobby, clasa compacta superioara”, a spus Ioan Mezei.

Utilizatorii de motounelte au inceput sa fie mult mai atenti la echipamentele achizitionate si la provenienta lor. Odata cu scaderea importurilor de motounelte din China s-a diminuat si incidenta produselor contrafacute, fata de alti ani.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite