Proprietarul Pescăriei lui Matei, cea mai populară cherhana de pe litoralul românesc, a lansat propria bere

Proprietarul Pescăriei lui Matei, cea mai populară cherhana de pe litoralul românesc, a lansat propria bere

După principiul „peştele înoată”, Matei Datcu, proprietarul Pescăriei lui Matei de la Agigea, şi-a făcut propria marcă de bere pe care o vinde în restaurantul său de la malul mării.

Este vorba de o bere artizanală produsă în cantităţi mici de o microberărie din localitatea constănţeană Ovidiu. „Berea are 5,2 grade şi este o befre nefiltrată”, spune Matei Datcu. Eticheta berii este personalizată şi în centrul imaginii este prezentată caricatura lui Matei Datcu, care stă pe un scăunel de pescar şi pescuieşte o sticlă de bere din mare.
 
Berea a intrat din această primăvară în meniul Pescăriei lui Matei de la Agigea. Este o bere care costă 13 lei sticla de 330 de mililitri şi se adresează unui public restrâns. Recordul de vânzări a fost înregistrat în minivacanţa de 1 mai când au fost vândute circa 200 de beri.
 
citeste totul despre: