Articol publicitar

Mihail Sebastian Arghiropol, manager general al agenţiei de PR şi Advertising „Media One“, despre secretele publicităţii: „Am simţit-o pe blana mea!“

Mihail Sebastian Arghiropol, manager general al agenţiei de PR şi Advertising „Media One“, despre secretele publicităţii: „Am simţit-o pe blana mea!“

Mihail Sebastian Arghiropol

Mihail Sebastian Arghiropol deţine compania Media One, o agenţie publicitară cu o activitate impresionantă pe piaţa de profil din România şi zeci de proiecte desfăşurate de-a lungul timpului. Înfiinţată în 1994 ca studio de creaţie, Media One este susţinută printr-o echipă creativă, cu o experienţă extrem de bogată atât pe plan naţional, cât şi internaţional.

Media One are o ofertă completă de servicii, de la marketing şi media, consultanţă în comunicare, creaţie şi producţie de spoturi publicitare sau filme de prezentare, servicii PR, servicii BTL, până la cercetare de piaţă, monitorizare şi evaluare.
 
De curând, Media One a împlinit 22 de ani de existenţă şi are în portofoliu peste 170 de proiecte interesante. „Am traversat un drum lung şi am format o echipă de oameni talentaţi, dedicaţi şi frumosi, care şi-au sacrificat mult timp şi efort pentru a crea instrumente de comunicare eficiente şi creative. În 2015 am fost implicaţi în mai multe proiecte care ne-au forţat limitele la maxim. Pot spune că a fost cel mai solicitant an din viaţa companiei“, a povestit Mihail Sebastian Arghiropol.
 
În ultimii ani, Mihai Arghiropol a fost implicat în zeci de proiecte instituţionale si comerciale, iar unul dintre cele mai dragi a fost o campanie regională, desfăşurată în Târgu Mureş şi judeţele adiacente, privind colectarea selectivă a deşeurilor. “A fost foarte greu, un an plin de provocări şi dificultăţi, dar partea cea mai interesantă a fost că am dezvoltat nişte mecanisme de informare şi educaţie a targetului vizat foarte diverse. Am creat o strategie complexă care a cuprins campanii segmentate pe grupuri demografice, pe vârstă. Am avut inclusiv o caravană care a parcurs luni de zile satele şi comunele regiunii. Dar cred că cel mai frumos si cel mai dificil lucru a fost organizarea unei tabere de copii şcolari”, a declarat Mihail Sebastian Arghiropol.
 

Mihail Sebastian Arghiropol: “Am simţit-o pe blana mea!”

 
Având o experienţă vastă în domeniul advertising-ului, în mod inevitabil apar şi provocările. Pentru Mihail Sebastian Arghiropol, unul dintre cele mai solicitante proiecte la care a participat în cariera sa este, fără îndoială, primul spot publicitar pe care l-a regizat.
 
„Era o campanie pentru un brand de vopsea axată pe ideea că o vopsea bună schimbă faţa lucrurilor. Aveam un câine maidanez care, datorită unor stropi, capătă o alură de Dalmaţian şi îşi găseşte un stăpân. Celelalte două erau cu o pisică neagră pe care lumea o evita, dar după ce se freacă de un gard maro capătă o înfăţişare de Siameză şi un şoricel care pică în vopsea albă şi este recepţionat de locatarii casei în care se ascunde drept unul de laborator şi devine răsfăţatul copiilor. Clientul a decis ca primul spot să fie cel cu câinele. Aveam un Dalmaţian foarte dresat şi cuminte. El era actorul principal. Pentru a soluţiona problema transformării câinelui, am apelat la o casă mare de postproducţie. Am fost asiguraţi că putem să curăţăm petele Dalmaţianului în prima parte a spotului, cu ajutorul unui soft special, astfel încât să pară un câine alb oarecare şi apoi să generăm stropii de cerneală şi gata - devine Dalmaţian. Cu două zile înainte de filmare, cei de la postproducţie m-au informat că ştergerea petelor în calculator nu funcţionează cum ar trebui, aşa că am contramandat filmarea şi am început să căutam tot felul de variante. Într-o zi, o cunoştinţă îmi spune că ştie un câine maidanez alb complet, care stă pe lângă coşurile de gunoi ale unui bloc din Floreasca şi că ar fi o dublură perfectă. Am mers până acolo şi l-am întâlnit lângă un tomberon pe Pongo.  Era un câine foarte frumos, care ulterior a rămas la mine pentru aproape zece ani! L-am luat de acolo, după trei zile am filmat cu el şi a jucat exact ca un actor profesionist. Eram pe platoul de filmare, aveam aşezate lumina, camera, actorul, dar Pongo nu voia să stea jos, ci lătra la electricieni. Am avut zece minute de panică. Dacă nu reuşim să filmăm nimic? Ei bine, o prietenă a venit, a vorbit cu el, i-a explicat ce are de făcut şi Pongo chiar asta a făcut. Din prima, fără ezitări, fără emoţii! A fost ceva fabulos. Pentru mine a contat foarte mult şi rămâne cel mai important spot. Ca să zic aşa, parafrazând cuvintele lui Oreste, voice over-ul spotului: am simţit-o pe blana mea!”, a explicat amuzat Mihai Sebastian Arghiropol.
 
În ceea ce priveşte planurile pentru anul ce tocmai a început, Mihail Sebastian Arghiropol şi-a propus să se reinventeze în zona de digital şi să adauge valoare printr-o comunicare eficientă. „Pentru 2016 îmi doresc un an liniştit. Să ne focusăm pe proiecte interesante, cu multă creaţie, să descoperim proiecte inovative şi relevante pentru target. Îmi doresc să fim mai activi în zona de marketing interactiv şi să derulăm campanii de comunicare în mediul online şi pe reţelele sociale“, a mai povestit Mihail Sebastian Arghiropol.
 

Mihail Sebastian Arghiropol: „Trăim vremuri foarte interesante şi cred că e un nou început în acest business“

 
Când vine vorba despre publicitate, Mihail Arghiropol e convins că schimbarea e cuvântul cel mai potrivit pentru a descrie acest domeniu: “Trăim alte vremuri, media nu mai înseamnă ce însemna acum zece ani. Dinamica pieţei de publicitate s-a schimbat complet. În anii 2000 mă gândeam că este foarte greu pentru o companie locală să reuşească într-o piaţă dominată de agenţiile globale. În top zece existau una, maxim două nume locale semnificative. Apoi a venit criza în 2008 şi totul s-a dus în jos şi mulţi nu s-au mai ridicat nici până astăzi. Dar astăzi mă uit şi văd lucruri incredibile. Există agenţii locale care urcă. Poţi câştiga clienţi mari cu proiecte interesante, chiar dacă ai 28 de ani şi trei angajaţi. Contează ideea, soluţia, rezultatele. Trăim vremuri foarte interesante şi cred că e un nou început în acest business. Lumea se schimbă cu o viteză greu de realizat. Trebuie să fii nebun să negi acest adevăr. Totuşi există lucruri care rămân pe loc - bucuria de a face lucruri noi, creative, frumoase. Trebuie să rămânem cu acest impuls, pentru că trebuie să credem în ceva dincolo de orice schimbare…
citeste totul despre: