educatie timpurie - ultimele știri
Proporția copiilor români care frecventează grădinița a scăzut din 2011 și până în 2021 cu aproape 10 procente, mult sub media europeană.
Prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă lansat miercuri, autorităţile au mai multe obiective, cum ar fi construcţia a 140 de creşe noi sau înfiinţarea a 412 servicii complementare pentru grupurile dezavantajate. Acestea îşi propun ca până î...
Primul sondaj de opinie din România privind percepţia asupra educaţiei timpurii arată că părinţii asociază produsul educaţiei cu disciplina, conformismul şi rezultatele şcolare, copiii creativi şi independenţi fiind doriţi de mai puţin de 1 din 6 res...
Ministerul Finanţelor a publicat luni un proiect de ordonanţă privind unele măsuri fiscale, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul fiscal şi prorogarea unor termene, printre care şi suspendarea stimulentelor pentr...
O lege care permite întreprinderilor să sprijine cu 1.500 de lei din baza de impozitare serviciile de educaţie timpurie pentru copiii angajaţilor a fost adoptată miercuri de Camera Deputaţilor, în calitate de for decizional.
Imaginea educaţiei timpurii arată neuniform în România, în condiţiile în care integrarea copiilor cu vârste cuprinse între 0 şi 3 în sistemul educaţional timpuriu este limitată la doar 6,5%, susţine omul de afaceri Radu Enache, fost preşedinte al Cam...
Un proiect legislativ de susţinere a copiilor din familiile foarte sărace ar putea să fie implementat la nivel naţional în urma votului decisiv din plenul Camerei Deputaţilor, unde este înscris pe ordinea de zi....
Programul „Fiecare Copil în Grădiniţă” (FCG), lansat în 2010, cu sprijinul Ministerului Educaţiei, a condus la o creştere a numărului de copii din familii cu venituri reduse care s-au înscris la grădiniţă, precum şi a frecvenţei regulate a acestora.
Ministerul Educatiei a publicat programa pentru educaţia timpurie, 0-3 ani, pe care trebuie să o aplice toate creşele şi grădiniţele din sistemul antepreşcolar, dar şi condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească aceste centre.