emag black friday - ultimele știri
Black Friday 2021 marchează cele mai importante tendinţe privind dezvoltarea comerţului online în România. Diversificarea mare a coşului de cumpărături, comenzile din aplicaţia de mobil, serviciul Genius, plata cu cardul şi creşterea spectaculoasă a ...
În primele 7 ore de Black Friday au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse din oferta eMAG, cu 34% mai mult decât în 2020 în acelaşi interval. În prezent mai sunt 3 milioane de produse în stoc, iar promoţiile vor fi disponibile până noaptea...
Black Friday 2021 la eMAG peste 1 milion de produse comandate din toate categoriile, cu 40% mai mult decât anul trecut, şi prima casă vândută online, în primele 3 ore de la start....
Black Friday, cel mai important eveniment de vânzări din an a luat startul la eMAG, cu o mulţime de produse aflate la reduceri considerabile.
Ca în fiecare an, au existat câteva mii de persoane care s-au mişcat rapid şi au prins ofertele dorite, în timp ce mulţi alţii au fost întâmpinaţi de mesajul „stoc epuizat”.
Ziua de Black Friday, eveniment organizat vineri de eMAG, a adus un record de peste 10,8 de milioane de vizite şi produse comandate în valoare de peste 499 de milioane de lei (circa 104 milioane euro).
Ca şi în anii trecuţi, retailer-ul online a pregătit o mulţime de oferte la produse speciale, care de care mai atrăgătoare.
Peste 220.000 de oameni se aflau online pe site-ul celui mai mare retailer din România la startul Black Friday 2019.
Companiile fac şi în acest an oferte generoase cu ocazia Black Friday 2019, cea mai cunoscută perioadă de reduceri din an, şi scot la vânzare televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, mobilă, cărţi, produse naturiste, jucării pentru c...
Pentru cel mai aşteptat eveniment de cumpărături al anului, eMAG are în ofertă o varietate de 3,5 milioane de produse, care vor beneficia de reduceri totale în valoare de 270 de milioane de lei.
Anul acesta, eMAG organizează cel mai aşteptat eveniment de cumpărături al anului pe 15 noiembrie. În cadrul unui eveniment organizat la Commons Unirii, reprezentanţii companiei au vorbit despre strategia pe care o vor adopta pentru Black Friday.
Ne apropiem de luna noiembrie, aşa că ne pregătim de Black Friday 2019. Printre primele companii care au anunţat oficial când vin cu reducerile anului este retailerul eMAG.
eMAG a înregistrat după primele 9 ore ale ediţiei din 2018 a Black Friday vanzări de peste 355 milioane lei şi peste 930.000 de produse comandate.
Mastercard, împreună cu eMAG, lansează de Black Friday o nouă campanie de promovare a plăţilor electronice în rândul consumatorilor din România.
Până la ora 11, comuna băcăuană Blăgeşti se putea lăuda cu cea mai mare comandă la eMAG din toată ţara, în valoare de 46.929 lei. Aceasta a fost detronată la scurt timp de Bucureşti, oraş în care s-a înregistrat o comandă achitată online de aproape 1...
Fenomenul de Black Friday în România capătă amploare din ce în ce mai mare, de la an la an. Statisticile în timp real, puse la dispoziţie de eMAG, scot la iveală lucruri foarte interesante despre demografia perioadei de reduceri.
PayU a transmis un nou update în ceea ce priveşte plăţile realizate de români pe internet, de Black Friday 2018. Ca o confirmare la comunicatul remis de eMAG, în acest and s-au înregistrat cu 43% mai multe tranzacţii decât de Black Friday 2017.
eMAG a anunţat deja primele produse care vor face parte din campania de reduceri de Black Friday 2018, care va avea startul mâine dimineaţă. Astfel, avem telefoane la preţuri bune, un ceas Fossil pe care îl poţi cumpăra cu mai puţin de 200 de lei, câ...