Adrian Fanaca

Specialist

Ce vor cetăţenii de la companiile politice? Ce caută votanţii la candidaţii din alegeri? La aceste întrebări ne răspund Keena Lipsity de la Queens College, City University of New York, Christine Trost de la University of California, Berkeley, Matthew Grossmann de la Michigan State University şi John Sides de la George Washington University.

Influenţează reclamele politice afilierea politică? Au încredere britanicii în reclamele politice? Este influenţată încrederea britanicilor în reclamele politice de atitudinea politicienilor de tip „nu mă interesează ce spune adversarul meu politic“? La aceste întrebări ne răspund Pippa Norris de la Universitatea Harvard şi David Sanders de la Universitatea din Essex.

Sunt campaniile negative rele pentru democraţie? De ce ar trebui un candidat să se axeze pe campanii negative? Sunt eficiente campaniile negative? Cine le foloseşte? La aceste întrebări ne răspund Richard Lau şi Ivy Brown Rovner de la Universitatea Rutgers. Mai apoi voi încerca să răspund dacă opoziţia din România va folosi din nou o campanie negativă în alegerile din 2019/2020, la fel cum a folosit-o fără succes în 2016.

  • Adrian Fanaca a citit acum 13 zile

    Ce vor cetăţenii de la companiile politice? Ce caută votanţii la candidaţii din alegeri? La aceste întrebări ne răspund Keena Lipsity de la Queens College, City University of New York, Christine Trost de la University of California, Berkeley, Matthew Grossmann de la Michigan State University şi John Sides de la George Washington University.

  • Adrian Fanaca a publicat un nou articol acum 13 zile

    Ce vor cetăţenii de la companiile politice? Ce caută votanţii la candidaţii din alegeri? La aceste întrebări ne răspund Keena Lipsity de la Queens College, City University of New York, Christine Trost de la University of California, Berkeley, Matthew Grossmann de la Michigan State University şi John Sides de la George Washington University.

  • Adrian Fanaca a publicat un nou articol acum 20 zile
  • Adrian Fanaca a citit acum 20 zile

    Reiau, mai jos, un articol de-acum vreo trei ani, plictisit să constat că pare scris azi. Evident, poate fi „îmbogăţit“ cu mîrlănii de ultima oră, dar vacarmul produs de feluriţi derbedei rămîne acelaşi.

  • Adrian Fanaca a apreciat acum 26 zile

    Sunt campaniile negative rele pentru democraţie? De ce ar trebui un candidat să se axeze pe campanii negative? Sunt eficiente campaniile negative? Cine le foloseşte? La aceste întrebări ne răspund Richard Lau şi Ivy Brown Rovner de la Universitatea Rutgers. Mai apoi voi încerca să răspund dacă opoziţia din România va folosi din nou o campanie negativă în alegerile din 2019/2020, la fel cum a folosit-o fără succes în 2016.

  • Adrian Fanaca a publicat un nou articol acum 27 zile

    Influenţează reclamele politice afilierea politică? Au încredere britanicii în reclamele politice? Este influenţată încrederea britanicilor în reclamele politice de atitudinea politicienilor de tip „nu mă interesează ce spune adversarul meu politic“? La aceste întrebări ne răspund Pippa Norris de la Universitatea Harvard şi David Sanders de la Universitatea din Essex.

  • Adrian Fanaca a publicat un nou articol luna trecuta

    Sunt campaniile negative rele pentru democraţie? De ce ar trebui un candidat să se axeze pe campanii negative? Sunt eficiente campaniile negative? Cine le foloseşte? La aceste întrebări ne răspund Richard Lau şi Ivy Brown Rovner de la Universitatea Rutgers. Mai apoi voi încerca să răspund dacă opoziţia din România va folosi din nou o campanie negativă în alegerile din 2019/2020, la fel cum a folosit-o fără succes în 2016.

  • Adrian Fanaca a publicat un nou articol acum 2 luni

    După ce americanca a plecat înapoi la bărbatul ei, poveste pe care am spus-o într-un articol anterior, a venit şi rândul meu să mă întorc pentru o vară în România, între cei doi ani de masterat.

Vezi mai multe