Record pentru Youtube: „Dacă am fi o ţară, am fi a treia cea mai mare ţară din lume, după China şi India“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Youtube a ajuns la 1 miliard de vizitatori unici pe lună
Youtube a ajuns la 1 miliard de vizitatori unici pe lună

Serviciul de găzduire video Youtube a ajuns la 1 miliard de vizitatori unici lunar, a anunţat compania. Platforma deţinută de Google are acum un număr similar de utilizatori ca şi reţeaua socială Facebook, potrivit CNet.

Potrivit internetworldstats.com, în iunie 2012 existau 2.405.518.376 de utilizatori de Internet. Astfel, deducem că aproape 1 din 2 persoane foloseşte Youtube pentru a viziona şi pentru a posta clipuri video.

„Dacă Youtube ar fi o ţară, am fi a treia cea mai mare ţară din lume, după China şi India“, au scris reprezentanţii companiei într-o postare pe blog. „Audienţa noastră lunară este cam de 10 ori mai mare decât cea a unui eveniment Super Bowl“, se mai laudă aceştia.

Popularitatea site-ului este dată de utilizatorii care postează frecvent clipuri video, dar şi de marile companii care îşi fac reclamă prin această platformă. Astfel, aflăm că toate  mărcile incluse în topul „Ad Age top 100 brands“ au derulat campanii publicitare pe site.

În total, lunar, utilizatorii vizionează aproape 4 miliarde de ore de conţinut video. În decembrie, Gangam Style, hit-ul coreanului Psy, a ajuns la 1 miliard de vizualizări, stabilind un record în acest sens. Luna aceasta şi emisiunea „Sesame Street“ a anunţat acelaşi număr de vizualizări.

Creşterea populariăţii site-ului care a luat naştere cu opt ani în urmă este dată şi de numărul mare de utilizatori ai noilor tehnologii. Firma de cercetare Nielsen îi numeşte pe cei care accesează serviciul de conţinut video prin smartphone-uri sau tablete „Generaţia C“. Potrivit analiştilor, numărul de accesări efectuate de pe telefoanele inteligente a egalat numărul celor care se conectează de pe PC-uri.

„Felul în care oamenii consumă conţinut se schimbă“,  a scris directorul de cercetări al Google Gunnard Johnson, într-o postare pe blog. „Această generaţie este definită de internet, mobilitate şi reţele sociale şi consumă conţinut unde şi când vrea“, a mai scris Johnson.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite