Google cumpără compania care va face din YouTube un serviciu mai bun pentru muzica „pe abonament“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Anul 2014 este, pentru Google, sub semnul streaming-ului audio. Pregăteşte un astfel de serviciu integrat în YouTube şi tocmai a cumpărat o companie care să o ajute.

Lupta între giganţii tehnologici din SUA pare să se dea în domeniul muzicii, în 2014. Apple a cumpărat Beats Electronics, la pachet cu serviciul său de muzică, servicii precum Spotify şi Pandora au crescut foarte mult, iar Google încearcă încă de anul trecut să aibă succes, cu Play Music şi acum pregăteşte un serviciu similar pentru YouTube. Odată cu achiziţia Songza, Google îşi întăreşte poziţia pe această piaţă în creştere. Playtech.ro explică de ce Google a fost interesantă de o companie precum Songza.

Acest serviciu foloseşte informaţii despre utilizator şi contextul în care acesta ascultă muzică pentru a determina cele mai bune playlist-uri, într-un anumit moment. Totodată, playlist-urile sunt „asamblate“ de diverşi DJ şi redactori ai unor reviste de profil, cum ar fi cei de la „Rolling Stone“. Diferenţa între Songza şi alte servicii, am numit şi mai sus câteva, e că se foloseşte oameni pentru a stabili ce muzică ar fi potrivită pentru utilizatori şi nu lasă în seama unor algoritmi.

Mai mult, precum Google, Songza se foloseşte foarte bine de „big data“, având o cantitate impresionantă de informaţii despre gusturile oamenilor, ce se ascultă într-un anumit moment al zilei, ce preferă când plouă ori e cald sau ce doresc utilizatorii în funcţie de locul în care se regăsesc. Google, prin serviciile sale, poate „turna“ şi mai multe informaţii în acest produs pentru a-l face mai agreabil şi mai pe gustul oamenilor.

Mai multe informaţii despre noua achiziţie Google sunt disponibile pe Playtech.ro

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite