Cum decurg lucrările de peticire a conductelor de apă din Bucureşti. RADET a rezolvat 54 de avarii în cinci luni

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Arhivă
FOTO Arhivă

În circa cinci luni, angajaţii RADET Bucureşti au reparat 54 dintre cele 75 de avarii majore care puneau în pericol furnizarea agentului termic către bucureşteni. Aceştia susţin că lipsa banilor a îngreunat lucrările şi că vor face tot posibilul ca în această iarnă locuitorii Capitalei să nu rămână fără căldură.

Regia Autonomă de Distribuţie a Energiei Termice (RADET) Bucureşti a anunţat, vineri, stadiul lucrărilor de reparaţii programate la conductele aferente reţelei primare pentru pregătiriea sezonului de încălzire 2015 – 2016.

În perioada 1 mai – 9 octombrie, echipele RADET au finalizat 54 dintre cele 75 de avarii majore care puneau în pericol furnizarea agentului termic către consumatori. Alte 11 lucrări privind remedierea avariilor sunt în curs de desfăşurare, iar restul de zece, urmează să fie efectuate de către firme specializate.

„Începerea lucrărilor de revizie tehnică a fost afectată de lipsa fondurilor, care a dus la întârzieri în aprovizionarea cu anumite categorii de materiale, de numărul mare de avarii neprogramate apărute şi care s-au impus a fi remediate, precum şi de decalajul dintre data planificată pentru începerea reviziei (15 aprilie) şi data de sistare efectivă a furnizării agentului termic pentru încălzire, respectiv data de 27 aprilie 2015.
Vă reamintim că în data de 27 iulie, RADET Bucureşti a obţinut  suspendarea provizorie a executării silite impuse de către ELCEN. Lipsa investiţiilor majore în ultimii ani necesare efectuării lucrărilor de reabilitare a reţelei de termoficare duce  la  posibilitatea producerii unor noi avarii în perioada următoare.

În acest sens vă reamintim că reţeaua de termoficare a Muncipiului Bucureşti are durata de funcţionare depăşită. Aproape 800 de kilometri de conductă de reţea primară de transport apă fierbinte şi aproximativ 1.800 de kilometri de reţea secundară de distributie a apei calde de consum şi a agentului termic de încălzire au o vechime de peste 20 ani“, anunţă reprezentanţii RADET Bucureşti.

Dispeceratele RADET şi echipele de intervenţie vor funcţiona în regim permanent pentru soluţionarea oricăror probleme apărute în teren. Pentru informaţii suplimentare, bucureştenii au la dispoziţie numărul de telefon cu apelare gratuită din orice reţea: TELVERDE - 0800.820.002. De asemenea, bucureştenii pot consulta informaţiile de pe site-ul public, www.radet.ro, unde, la secţiunea “Opriri furnizare agent termic”, sunt anunţate în timp real opririle în furnizarea apei calde şi a agentului termic.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite