Trei elemente de care trebuie să ţii cont dacă vrei ca discursul tău să convingă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Specialiştii în comunicare recomandă atenţie la trei elemente pentru a avea un discurs convingător
Specialiştii în comunicare recomandă atenţie la trei elemente pentru a avea un discurs convingător

Seminariile despre puterea de convingerea şi crearea unor mesaje convingătoare sunt tot mai căutate, în condiţiile în care lumea are tot mai puţină încredere în oamenii din jur.

Ovidiu Olteanu este un multiplu campion naţional şi internaţional la public speaking care promovează discursurile convingătoare, învăţând lumea care sunt cele trei chei ale puterii de convingere, aşa cum se şi numeşte seminarul pe care el îl susţine.

„În cadrul seminarului, Ovidiu ne-a prezentat cele trei aspecte esenţiale, cele trei «chei» la care trebuie să fim atenţi pentru a construi un mesaj convingător, un discurs de impact, o prezentare care să cucerească. Astfel, inspirându-se din antichitatea greacă, cele trei chei sunt ETHOS (etică, moralitate), PATHOS (pasiune, suflet, implicare) şi LOGOS (logică, cursivitate, coerenţă). Dacă vrei să ai un mesaj de succes trebuie să fii atent la corectitudinea mesajului, să nu fie un mesaj mincinos. De asemenea, trebuie să pui pasiune atunci când îl livrezi, să transmiţi şi sentimente, pe lângă mesaj în sine“, explică Sergiu Bărbuş, coleg al lui Ovidiu Olteanu în cadrul „Toastmasters“.

Acesta afirmă că mesajul, pentru a convinge, mai trebuie să fie coerent şi uşor de urmărit de către cel căruia i se livrează. Cursurile şi seminariile prin care se transmit astfel de informaţii cu privire la compunerea unui mesaj convingător sau motivaţional sunt tot mai dese, românii dând dovadă de un apetit pentru acest domeniu. Acestea vin de obicei la pachet cu seminariile de stăpânire a emoţiilor şi de dobândire de încredere în sine. 

Satu Mare



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite