Forbes: Criza a trecut, cum pregăteşte Radu Florescu viitorul
0Care mai este acum rostul lui Radu Florescu, după ce grupul său de comunicare a traversat trei ani dificili, într-o piaţă turbulentă? Să construiască o agenţie pentru viitor.
Radu Florescu, şeful grupului Centrade Saatchi&Saatchi, ştie să-şi vândă imaginea, ideile şi gândurile. Nimic din frământările şi convulsiile pieţei româneşti de publicitate, care a fost lovită de criza economică din ultimii trei ani, nu transpare în discursul său.
Dar cine l-ar crede pe Radu Florescu, acest „pionier" al publicităţii româneşti cu pielea tăbăcită şi plină de cicatrice (e doar o metaforă!), dacă ar apărea cu un discurs plângăcios pe seama reducerii bugetelor de marketing, nervos pentru că această piaţă mică şi primitivă nu se mişcă, revoltat pe concurenţă şi nostalgic după vremurile când câştigai clienţii numai dacă te oboseai să deschizi uşa agenţiei?
Cine l-ar crede? Nu, nu, acesta nu este Radu Florescu! Şeful de la Saatchi a rămas acelaşi ca cel din anii '90. Un optimist.
Află pe forbes.ro cum se pregăteşte Radu Florescu pentru confruntarea cu viitorul publicității
Vezi la ce sumă a fost evaluat Radu Florescu în Top 500 Miliardari