A fost odată Tico sau Povestea neromanţată a colosului Daewoo, de la glorie la decădere
0
Asociată vreme de două decenii cu producţia de autoturisme, Daewoo riscă acum să rămână fără nume pe piaţa locală, odată cu intrarea sub spectrul lichidării a şantierului naval Daewoo Mangalia Heavy Industries, scrie Adevărul Financiar.
Gigantul coreean are însă probleme încă din 2006, când preşedintele şi fondatorul Daewoo a fost condamnat la închisoare, iar compania s-a divizat – unele divizii au dat faliment, în vreme ce altele au rezistat o perioadă pe cont propriu.
Aproape 10 ani mai târziu, în România, Korea Development Bank (KDB), cel mai mare acţionar al firmei care controlează şantierul naval din Mangalia, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, ameninţă cu lichidarea companiei constructoare de nave, pe fondul pierderilor excesive din ultimii ani.
Citiţi mai multe pe acest subiect pe Adevărul Financiar