Alexandru Andrieş, „Cu mătuşa prin România”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Alexandru Andrieş lansează un nou disc şi albumul de călătorie „Cu mătuşa prin România", joi, de la ora 16.30, la ceainăria Cărtureşti Verona din Capitală

„Cu mătuşa prin România" este cel de-al treilea album de Alexandru Andrieş apărut la Editura Vellant. O călătorie prin România, cu aparatul foto în mână, gata să surprindă locuri frumoase, mâncăruri grozave şi momente amuzante din două perspective, cea a lui Alexandru Andrieş şi a cea simpaticei mătuşi venite din Key Biscayne să revadă ţara în care a crescut... Aşa ar putea fi descris în câteva cuvinte noul album „Cu mătuşa prin România".

Pentru ca lucrurile să fie perfect documentate, relatarea nepotului este transcrisă în album, iar a mătuşii este imprimată pe DVD-ul bonus care însoţeşte cartea, se arată într-un comunicat de presă.

Albumul de călătorie este însoţit de discul „JT", produs de casa de discuri A&A Records.
Discul „JT" (cu un titlu format din iniţialele lui James Taylor) aduce noi sonorităţi pentru 18 piese din discografia artistului american care deţine cinci premii Grammy şi un loc în Rock & Roll Hall of Fame.

Despre albumul „Cu mătuşa prin România", Andrieş declara: „... nu vorbim de un album turistic comandat de vreo instituţie, e relatarea sinceră şi fără niciun fel de scop a unei călătorii în care se amestecă peisaje, pofte culinare, uimiri şi admiraţii sincere (dar şi comentarii acide, cînd e cazul). De fapt, e ca şi cum asistaţi invizibili la o discuție între mătuşa mea şi mine, pe subiectul acestei călătorii pe care ea şi-o dorea de ani de zile şi care în sfîrşit s-a întîmplat - aerul relaxat şi ideea de intimitate sunt ingredientele care dau gustul special pe care îl are şi cartea, şi discul bonus - şi cred că am făcut bine mergînd în această direcţie...".

În privinţa discului „JT", artistul spune că are un aer „transparent şi vesel" şi contribuie la acest lucru şi faptul că, practic, e un album acustic cu multe aranjamente vocale şi cu intervenţii instrumentale fine şi eficiente. „În mod sigur a contat şi secţia ritmică, cu tobele înlocuite de percuţii şi cu un foarte discret pian electric Rhodes în locul pianului acustic, plus timbrele speciale ale celor trei chitări şi riff-urile asigurate de flaut şi trompetă - toată această paletă sonoră plimbându-se printre subiectele atât de variate ale cântecelor, de la pseudo-basmul modern din «A fost odată ca-n poveşti» până la aglomeraţia aberantă a oraşului paralizat de maşini din «Blocaj rutier» - în mod sigur o să vă regasiţi într-un cîntec sau altul, garantez", a mai adăugat Andrieş.

Cultură



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite