Şeful Facebook are o aplicaţie specială: ce opţiuni ai putea primi şi tu în viitor

Şeful Facebook are o aplicaţie specială: ce opţiuni ai putea primi şi tu în viitor

Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, la evenimentul Samsung de la MWC 2016.

Mark Zuckerberg este cel mai important om de la Facebook, de aceea are şi o aplicaţie specială: un Facebook galben cu opţiuni pe care nu credeai că o să le vezi prea curând.

Ştiri pe aceeaşi temă

Când a anunţat disponibilitatea conţinutului de tip live streaming pentru toţi utilizatorii, Mark Zuckerberg a prezentat şi o aplicaţie specială a Facebook. E doar pentru câţiva oameni din companie, implicit el, are opţiuni cu care ei experimentează şi are o pictogramă specială, una galbenă. El a precizat că unele elemente s-ar putea să nu fie introduse niciodată, dar cel mai probabil vom vedea câteva în curând. 

Astfel, secţiunea de unde sunt publicate mesaje apare în permanenţă în partea de sus, iar când este apăsată aceasta se măreşte şi afişează diverse opţiuni, cum ar fi introducerea unui text, încărcarea unei fotografii sau începerea unei sesiuni de live video. Mai mult, aplicaţia include şi trei noi opţiuni în ceea ce priveşte conţinutul care poate fi distribuit: muzică, slideshow-uri şi GIF-uri.

Deocamdată, pe Facebook poţi distribui GIF-uri prin link şi în Facebook Messenger prin diverse aplicaţii. Altfel, revenind la muzică, Facebook ar colabora cu mai multe case de discuri pentru a crea un nou serviciu, iar Zuckerberg ar putea să testeze o primă versiune.

Live from Facebook HQ for the Live video launch!

Posted by Mark Zuckerberg on Wednesday, April 6, 2016

Ceea ce vedem în această aplicaţie ar putea fi un semn pentru ceea ce reţeaua pregăteşte într-un sens în care a tot scăzut: distribuţia de conţinut personal. Oamenii sunt mai puţin interesaţi să prezinte ceea ce preferă, să publice conţinutul lor, şi mai mult să distribuie, ceea ce elimină factorul personal. Conţinutul personal, la mijlocul lui 2015, era cu 5,5% mai puţin decât în aceeaşi perioadă din 2014, în timp ce numărul mesajelor de aceeaşi natură, cum ar fi păreri sau diverse fotografii, a scăzut cu nu mai puţin de 21%. Distribuirea de muzică ar fi un pas, la fel şi implementarea unor aplicaţii pentru crearea de GIF-uri (poţi seta un video ca imagine de profil, de exemplu).

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările