Viralul care se autosatisface: cum a făcut o companie cea mai mare greşeală

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Înainte, clienţii nemulţumiţi nu aveau prea multe unelte la dispoziţie pentru a se plânge de serviciile companiilor. Odată cu reţelele sociale însă, discuţiile au devenit mult mai fructuoase. Cel mai nou exemplu: US Airways îi răspunde unei cliente nemulţumite cu o poză în care apare o femeie care are în vagin un avion.

Elle s-a plâns pe Twitter că un zbor al US Airways are o întârziere de aproape o oră. Echipa de social media a companiei i-a răspuns pe Twitter şi i-a spus că le pare rău că s-a întâmplat aşa ceva. „Apreciem feedback-ul tău, Elle. Dacă a fost finalizată călătoria, poţi să oferi mai multe detalii aici şi cineva va lua legătură cu tine: (link către adresa la care ea se putea plânge)“, i-a răspuns echipa de Twitter, scrie DailyDot.

Numai că în loc de link-ul potrivit a apărut o femeie dezbrăcată, întinsă pe spate şi cu un avion în avion (imaginea necenzurată şi totalmente NSFW poate fi accesată aici). După cum observa un utilizator pe Twitter: „suntem siguri că nu e un avion *real* într-o femeie *gigant*?“, scria Raymond Sultan. De la tweet-ul companiei aeriene până la zeci de reacţii, unele mai amuzante, altele mai critice, nu a fost decât un pas.

Acest mesaj a fost activ mai mult de 20 de minute. Compania s-a sesizat până la urmă, iar USAToday are şi o declaraţie din partea US Airways. „Cercetarea noastră a determinat că imaginea a fost publicată iniţial pe Twitter de un alt utilizator. Am reţinut acel tweet pentru a-l reclama drept nepotrivit. Din nefericire, imaginea a fost inclusă într-un răspuns pentru un client“, a afirmat Matt Miller, purtător de cuvânt. 

Răspunsul dat pe US Airways unei cliente nemulţumite de întârzierea avionului

image

Unele dintre cele mai bune reacţii au cuprins şi comparaţii cu alte companii aeriene. „Probabil că asta nu i s-ar fi întâmplat niciodată companiei Virgin Airlines“, a apreciat Justin Miller. „Partea bună: #usairways nu e un subiect trending din cauza prăbuşirii unui avion“, a scris şi Vindu Goel. Rob Delaney s-a gândit la angajat. „@USAirways Dacă îţi concediezi angajatul, voi porni o campanie globală de boicotare a ta“.

Mai jos sunt alte câteva reacţii colectate de pe Twitter

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite