O aplicaţie românească îţi spune când ai fost fericit sau trist, în caz că uiţi

O aplicaţie românească îţi spune când ai fost fericit sau trist, în caz că uiţi

Gimini Moodtracker cu un overview asupra stărilor tale.

În caz că nu ştii precis când ai fost fericit, de acum există o aplicaţie care îţi spune fix asta. A fost creată în România şi e disponibilă pe Android.

Ştiri pe aceeaşi temă

Gimini Moodtracker, aplicaţia creată în România pentru a-ţi contabiliza stările de spirit, este un instrument pentru a înţelege cum oamenii şi locurile ne influenţează starea, bucuria, susţin creatorii într-un comunicat remis „Adevărul“. Adună informaţii pe parcursul zilei şi le suprapune cu locul în care eşti în momentul înregistrării stării. Aplicaţia îţi oferă răspunsuri concrete despre sursele creării stărilor tale şi evoluţia acestora în timp, în caz că tu nu puteai face o astfel de evaluare.

Cu Gimini Moodtracker vei primi în timp real o serie de statistici cu informaţii concrete despre tine. Sau concrete pe baza a ceea ce ai evaluat tu ca fiind bun sau rău. Odată colectate datele, poţi vedea topul persoanelor cu care interacţionezi şi starea pe care ţi-o dă fiecare, dar şi analiza rapidă a locaţiile în care te-ai simţit într-un anumit fel. Firesc, vezi topul stărilor pe zile, săptămâni, luni, cea mai bună zi şi cea mai puţin bună perioadă.

Gimini Moodtracker e disponibil în Play Store pentru 3,50 de dolari, versiune în limba engleză. Pentru moment, Gimini Moodtracker poate fi folosită doar în România, însă din noiembrie va fi accesibil din întreaga lume. Pe cât de nobil şi util ar putea părea proiectul, are câteva asemănări cu Knotch, tot un proiect românesc, dar gândit ca o reţea socială în care este analizat sentimentul faţă de ceea ce întâlneşti într-un flux de ştiri.

Moodtracker ar putea fi cea mai utilă unealtă pentru foarte mulţi oameni, dar poate fi şi un proiect fără mare utilitate. Nu îţi întoarce decât analiza unor zile în care tu ai introdus date, tu le-ai evaluat, ceea ce ai putea vedea într-o aplicaţie de notiţe sau într-o agendă. La nivelul companiilor, sigur este util, restaurantele ştiu unde te simţi mai bine, iar operatorul telecom poate afla cu cine îţi place să vorbeşti. Este însă, deocamdată, prea puţină utilitate pentru utilizator.

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările