Nu comparaţi Google+ cu Facebook, deşi a ajuns la 400 de milioane de useri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Google insistă că reţeaua lor socială nu este una tipică FOTO Mediafax AFP
Google insistă că reţeaua lor socială nu este una tipică FOTO Mediafax AFP

Unul dintre şefii de la Google, Vic Gundotra, a anunţat cele mai noi cifre privind reţeaua de socializare a gigantului căutărilor online. Astfel, Google+ este în continuă creştere.

Gundotra a anunţat pe contul său de pe reţeaua de socializare că Google+ a ajuns la 400 de milioane de utilizatori şi 100 de milioane de utilizatori activi în fiecare lună. Deşi nu se compară cu Facebook, poate nici nu ar trebui să le alăturăm, deoarece platformele sunt diferite la nivelul conceptului şi la nivelul ecosistemului în care activează. 

Cifra anunţată de reprezentantul Google vine să confirme estimările specialiştilor în 2011. Aceştia spuneau că în 2012 reţeaua va ajunge la 400 de milioane de utilizatori. Trebuie să luăm în calcul că mai sunt încă trei luni din 2012. 

Dacă Facebook a pornit ca o reţea socială care încearcă să se extindă spre alte domenii, cum ar fi căutările, Google a pornit de la un motor de căutare şi a devenit o companie uriaşă.

Google+ este doar o rotiţă dintr-o lume Google deja foarte dezvoltată, care poartă utilizatorul de pe motorul de căutare, pe YouTube, pe Google+, iar în viitor pe aplicaţia de fotografie recent cumpărată, SnapSeed, aplicaţie asemănătoare Instagram. 

„Nu e doar o reţea socială“

Încă de când au lansat Google+, şefii companiei susţineau că nu este vorba de un produs de sine stătător, ci unul integrat în ecosistemul său. 

După cum declarat Bradley Horowitz, şeful Google+, într-un interviu pentru „Adevărul“, „este o fundaţie a mai multor straturi care permite utilizatorilor Google să-şi exprime identitatea şi interesele, să deschidă lumina-n cameră. Oamenii au înţeles greşit Google+ ca fiind doar o platformă de socializare. Este un material social care le permite oamenilor să se exprime şi să distribuie lucruri cu mai multă uşurinţă, dar este o nouă modalitate de a te gândi la Google“. 

Câteva statistici despre Google+ oferite de către analiştii de la RJ Metrics: 

În medie, postările au mai puţin de un +1, echivalentul „like-ului“ de pe Facebook, mai puţin de un comentariu şi mai puţin de un comentariu 

30% din userii care au o postare publică nu o mai fac şi pe a doua. Chiar şi după cinci postări publice, există 15% şanse ca acel utilizator să nu mai scrie nimic public. 

Utilizatorii care postează public au în medie o diferenţă de 12 zile între postări. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite