Europarlamentare 2014. Cum se văd alegerile pe reţelele sociale: de la selfie-uri şi hashtaguri la îndemnuri la boicot

Europarlamentare 2014. Cum se văd alegerile pe reţelele sociale: de la selfie-uri şi hashtaguri la îndemnuri la boicot

#EP2014 a fost hashtagul oficial al alegerilor europarlamentare FOTO Adevărul

Alegerile europarlamentare au acaparat reţelele sociale, duminică. Pe Facebook, Twitter şi Instagram, tinerii s-au lăudat cu faptul că au votat sau şi-au exprimat frustrările faţă de aceste alegeri.

Ştiri pe aceeaşi temă

Majoritatea reacţiilor de pe Facebook au fost pozitive. Tinerii care şi-au exercitat dreptul de la votat la alegerile europarlamentare 2014 au ţinut să îşi anunţe prietenii folosindu-se de cea mai mare reţea socială. 

Pentru asta, ei s-au folosit fie de opţiunea pusă la dispoziţie special de către Facebook, fie de hashtaguri speciale, sau de selfie-uri în faţa secţiilor de vot. 

Astfel, la accesarea hashtagului #amvotat găsim o mulţime de comentarii şi fotografii în care tinerii îşi încurajează prietenii să meargă la vot. 

Selfie-urile de după vot au fost nelipsite.


Şi pozele cu buletinele ştampilate au fost la ordinea zilei, şi pe Facebook şi pe Instagram. 

Unele persoane chiar şi-au creat ”evenimente” pentru a marca faptul că şi-au exercitat dreptul la vot. 


Au existat şi cei care au îndemnat la boicotarea alegerilor europarlamentare, fotografiind buletine de vot anulate.

Pe Twitter, despre alegerile europarlamentare din 2014 s-a vorbit cu ajutorul hashtagului #ep2014. Ne-a sărit imediat în ochi postarea lui Martin Schulz, candidat la preşedinţia Parlamentului European. 

 

Şi politicienii români au apelat la reţelele sociale în încercarea de a-i scoate pe oameni la vot. Ei au publicat fotografii şi mesaje pentru electorat. 


Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările