Cum au „exploatat“ marile companii gaura neagră
0Prezentarea primei imagini a unei găuri negre a marcat una dintre cele mai importante realizări din lumea ştiinţei, însă a devenit şi subiect de glumă şi promovare pentru unele dintre cele mai importante brand-uri ale lumii.
Fotografia găurii negre a fost folosită de câteva brand-uri în campanii de marketing inedite, notează paginademedia.
Astfel, Durex, Pepsi, Cartoon Network şi Netflix au găsit modalităţi de a-şi promova propriile produse prin intermediul deja celebrei imagini.
Cei de la Durex au publicat pe reţelele sociale imaginea unei prezervativ aplicat peste gaura neagră, notând următoarele: ”Ca şi restul lumii, noi înţelegem fascinaţia şi bucuria de a găsi o nouă gaură în univers”.
Cartoon Network a mers pe o rută cu care să rezoneze şi cei mici, transformând gaura neagră în ochiul lui Darwin, prietenul lui Gumball, personajul principal din desenul animat ”Uimitoarea lume a lui Gumball”.
Netflix a devenit deja celebră pentru campaniile inovative de marketing din social media, precum clipul video în care Irina Margareta Nistor traduce înjurăturile din serialul ”Narcos: Mexico”. De data aceasta, serviciul de streaming s-a folosit de imaginea găurii negre pentru a promova serialul Stranger Things, al cărui nou sezon se va lansa în data de 4 iulie, folosind un citat al unuia dintre personajele serialului.
Nici Pepsi nu a rămas pe dinafară, publicând un videoclip care arată că, în realitate, gaura neagră este doar un pahar de Pepsi zero zahăr.
Contul oficial de twitter al filmelor X-Men a intrat şi el în joc, făcând o legătură între imagine şi personajul principal al filmului Dark Phoenix, Jean Gray, care se va lansa în curând în cinematografe.