Cum au „exploatat“ marile companii gaura neagră

Cum au „exploatat“ marile companii gaura neagră

FOTO via Twitter

Prezentarea primei imagini a unei găuri negre a marcat una dintre cele mai importante realizări din lumea ştiinţei, însă a devenit şi subiect de glumă şi promovare pentru unele dintre cele mai importante brand-uri ale lumii.

Ştiri pe aceeaşi temă


Fotografia găurii negre a fost folosită de câteva brand-uri în campanii de marketing inedite, notează paginademedia.

Astfel, Durex, Pepsi, Cartoon Network şi Netflix au găsit modalităţi de a-şi promova propriile produse prin intermediul deja celebrei imagini.

Cei de la Durex au publicat pe reţelele sociale imaginea unei prezervativ aplicat peste gaura neagră, notând următoarele: ”Ca şi restul lumii, noi înţelegem fascinaţia şi bucuria de a găsi o nouă gaură în univers”.


Cartoon Network a mers pe o rută cu care să rezoneze şi cei mici, transformând gaura neagră în ochiul lui Darwin, prietenul lui Gumball, personajul principal din desenul animat ”Uimitoarea lume a lui Gumball”.

Netflix a devenit deja celebră pentru campaniile inovative de marketing din social media, precum clipul video în care Irina Margareta Nistor traduce înjurăturile din serialul ”Narcos: Mexico”. De data aceasta, serviciul de streaming s-a folosit de imaginea găurii negre pentru a promova serialul Stranger Things, al cărui nou sezon se va lansa în data de 4 iulie, folosind un citat al unuia dintre personajele serialului.


Nici Pepsi nu a rămas pe dinafară, publicând un videoclip care arată că, în realitate, gaura neagră este doar un pahar de Pepsi zero zahăr.

Contul oficial de twitter al filmelor X-Men a intrat şi el în joc, făcând o legătură între imagine şi personajul principal al filmului Dark Phoenix, Jean Gray, care se va lansa în curând în cinematografe.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: