ANAF şi Facebook, la intersecţia dintre util şi aroganţă: cum să nu comunici online

0
Publicat:
Ultima actualizare:
wall-street

Îmi şi imaginez cum domnul director al ANAF, Gelu Ştefan Diaconu, a convocat într-o şedinţă „de urgenţă” (am observat că toate sunt „de urgenţă”, pentru a părea mai importante) echipa de relaţii publice a instituţiei şi le-a zis: „De mâine, ne facem pagină pe Facebook! Să nu zică lumea că nu comunicăm şi nu suntem deschişi!”.

Zis şi făcut; în aprilie 2015, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală era posesoarea unei mândre pagini de Facebook într-o mişcare care, fără îndoială, se voia a fi o dovadă de transparenţă, apropiere şi iubire faţă de contribuabili – adică noi, cetăţenii de rând. Un pas în esenţă bun, dar care, din păcate, s-a dovedit a fi cel puţin pe alocuri foarte prost administrat. 

Citeşte mai mult pe www.wall-street.ro

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite