vivo va fi prezent în 11 pieţe noi din Europa până la sfârşitul anului 2022

vivo va fi prezent în 11 pieţe
noi din Europa până la sfârşitul anului 2022

Lansare vivo X80 Pro la  Planetariul Zeiss din Berlin.

vivo, brandul de smartphone-uri aflat pe locul 5 în lume, îşi continuă dezvoltarea în Europa şi va fi prezent în 21 de pieţe până la sfârşitul anului 2022.

Ştiri pe aceeaşi temă

În acest an, vivo va începe activitatea comercială în 11 pieţe europene noi. Pe lângă Albania, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Grecia, Muntenegru, Macedonia de Nord şi Portugalia, vivo a ajuns în ultimele şase luni şi pe pieţele din Slovacia şi Slovenia, urmând să ajungă şi pe piaţa din Ţările de Jos în decursul acestui an. 

Reprezentaţi din aproape toate ţările au participat la evenimentul de lansare al flagshipului X80 Pro organizat la Berlin.

Strategia de dezvoltare a vivo în Europa se concentrează pe stabilitate şi sustenabilitate. Dezvoltarea pe pieţele europene este posibilă datorită încheierii unor parteneriate locale şi europene pe termen lung, precum cel cu UEFA EURO 2020 şi 2024, unde vivo este Global Smartphone and Partner al campionatului EURO. 

Aceste parteneriate, investiţii strategice şi relaţii sustenabile continuă să producă efecte pozitive. vivo este unul dintre brand-urile cu cea mai rapidă creştere în Europa şi se află în top cinci cele mai apreciate brand-uri de telefonie mobilă în mai multe pieţe europene.

Noul flagship, X80 Pro, este rezultatul colaborării pe termen lung dintre vivo şi ZEISS şi foloseşte sistemul de imagistică dezvoltat de cele două companii.


Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările