Smiley devine ambasador Huawei şi va fi imaginea telefoanelor companiei

Smiley devine ambasador Huawei şi va fi imaginea telefoanelor companiei

Smiley cu directorul Huawei România şi un P9 în mână. FOTO Huawei

La început de vară, Huawei anunţă colaborarea cu Smiley. El e cântăreţ cunoscut, compania e în creştere, mai ales în România, astfel că ambele părţi câştigă şi despre Huawei află mai mulţi oameni.

Conform comunicării oficiale a Huawei, modul în care Smiley şi-a îndeplinit visele, reuşind să împace cariera muzicală cu cea de televiziune şi cu cea de producător de succes, ilustrează sloganul Huawei: „Make it possible“. Totodată, în calitate de ambasador local al brandului, Smiley va promova smartphone-urile Huawei, pe care le utilizează deja de câteva luni, atât în activitatea muzicală, cât şi pentru a ţine legătura cu cei dragi şi cu fanii săi.

La conferinţa de presă dedicată acestui eveniment, susţinută înainte de concertul lui Smiley de la Arenele Romane, acesta utiliza un Huawei P9, cel mai bun smartphone al companiei – un review pe larg este aici. Totuşi, nu acesta va fi telefonul pe care îl girează cu imaginea, ci modelul mai slab dotat, mai neatractiv, dar şi mai ieftin: Huawei P9 Lite.

Astfel, colaborarea cu Smiley presupune şi o amplă campanie de comunicare, care va include şi un spot TV. Acţiunea spotului se învârte în jurul unui concert al artistului, astfel că prezentarea în premieră a videoclipului în timpul concertului de 1 iunie nu a fost deloc întâmplătoare. Mai jos sunt două videoclipuri – de la conferinţa de presă şi de la EuropaFM ca să vezi cum a fost realizat acel clip.

Cum a fost realizat acel videoclip despre care spune Huawei.

Conferinţa de presă a Huawei.

Huawei face încă un pas în lumea mare, ceea ce este foarte bine, deoarece P9 este un telefon bun. Cum a fost cazul parteneriatului cu Leica şi cum este cazul folosirii vedetelor mari de la Hollywood în campaniile sale internaţionale, Huawei investeşte în imagine. În România, Smiley e o alegere bună: n-a avut probleme de imagine, încă este un cântăreţ apreciat şi pare suficient de tânăr cât să fie agreabil pentru mama ta, dar şi pentru iubita ta.

Care sunt însă micile scăpări? Ei bine, deşi campania va fi amplă şi Smiley va fi ambasador local, P9 Lite nu este P9: nu are acelaşi procesor, aceleaşi camere, aceeaşi construcţie. Este de aproape două ori mai ieftin şi ar trebui să ţii cont de asta când vezi imaginea lui Smiley pe ziduri, în ziare, în spoturi TV. Huawei P9 merita un aşa ambasador, dar marea masă de cumpărători încă n-are bani sau interes pentru un flagship. Şi o cifră interesantă, pe final: Huawei P8 Lite a fost un succes în România, cu peste 100.000 de unităţi comercializate.

Pentru selfie-uri, un Huawei P9 este, totuşi, mult mai bun decât versiunea mai ieftină. FOTO Mihai Vânătoru

Jocul vânzărilor se face la preţ, de unde şi miza ambasadorului local. Totuşi, dacă vrei un Huawei, fă-ţi un bine şi ia-ţi un P9, nu un Lite. Diferenţa de preţ este considerabilă, dar ea se va vedea cel mai bine în peste un an de folosire. P9 Lite costă aproximativ 1.200 de lei, pe când P9 e în jurul a 2.500 de lei. În România, au succes modelele ieftine, circa 650 de lei, iar P9 Lite vine cu un raport bun calitate - dotări tehnice. Totuşi, chiar dacă diferenţa e de 1.000 de lei între cel mai bun şi acesta, desigur că e mai ridicat nivelul de calitate a flagship-ului. 

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: