Samsung a lansat o poliţă de asigurare pentru utilizatorii de Galaxy S7, S8, S9, Note 8 şi Note 9. Cât costă rata lunară şi unde te înscrii pentru noul serviciu

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO via Cnet
FOTO via Cnet

Samsung introduce Samsung Mobile Care, o nouă metodă de asigurare a telefoanelor Samsung pentru daune accidentale.

Samsung Mobile Care este o poliţă de asigurare pentru clienţi, garantată de firma de asigurări Allianz, în care repararea dispozitivelor mobile Samsung este efectuată de tehnicieni autorizaţi Samsung, folosind piese originale Samsung.

Dispozitivele sunt asigurate împotriva tuturor deteriorărilor accidentale care limitează funcţionalitatea dispozitivului, inclusiv deteriorarea ecranului. Utilizatorii pot solicita acest serviciu de două ori pe parcursul poliţei lor de asigurare de doi ani.

În plus, tehnicienii autorizaţi Samsung vor efectua reparaţiile dispozitivului ca parte a pachetului Samsung Mobile Care, folosind numai componente Samsung verificate.

Clienţii pot plăti în avans sau pot opta pentru o rată lunară. Aceştia pot achiziţiona serviciul de pe samsung.com/ro în termen de 30 zile de la cumpărarea noului dispozitiv mobil şi au o perioadă de 14 zile după achiziţie, în cazul în care doresc să anuleze cererea.

  Samsung Mobile Care Preţ recomandat 599.99 RON plata în avans pentru cei 2 ani sau 29.99 RON/lună timp de 2 ani Franşiză 369.99 RON Daune Orice daună accidentală Dispozitive compatibile cu programul Galaxy S7/ S8/ S8+/ Note8/ Note9/S9/S9+ Limita de revendicare De două ori pe parcursul a doi ani Metodă de plată Plată în avans sau lunară Perioadă de reflecţie capacitatea de a anula şi de a obţine o rambursare de 100% 14 zile Rezilierea anticipată după perioada de reflecţie Rambursare pro-rata Perioada de cumpărare după achiziţionarea de smartphone-uri 30 zile Termenul de aşteptare înainte de prima cerere 0 zile Transferabilitate Da ( doar la plata în avans)
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite